۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۳۲۰۷۵
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری ها ضروری است

برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری ها ضروری است
منعمی موضوع حجاب و عفاف را مطالبه ای جدی و اساسی خواند و گفت: مدیریت و برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید منعمی، ظهر امروز در شورای راهبردی حجاب و عفاف سال ۱۴۰۲در استانداری لرستان با بیان اینکه حجاب و عفاف موضوعی اجتماعی، سیاسی است و همچنین در حوزه پدافند غیرعامل باید به  آن توجه شود و به عنوان موضوعی امنیتی هم ممکن است در جغرافیای جمهوری اسلامی تلقی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان موضوع حجاب و عفاف را یک مطالبه جدی  و دغدغه مندی اساسی عنوان کرد و افزود: دولت مخالف هرگونه ناهنجاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: در جلسات متعدد طرح های چهارگانه مقابله با بی حجابی تعریف شده است و در حال اجرا است اما در مقطعی امکان ورود بیشتر وجود نداشت. 

منعمی گفت: در راستای موضوع عفاف و حجاب جلسات متعددی برگزار شده است و مصوبات اساسی در این زمینه مصوب شده و در لرستان بومی سازی شده است که اکنون در دست اقدام و اجرا هستند.  

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: در زمینه موضوعات اماکن و اصناف اقدامات موثری انجام خواهد شد و بالاترین مقام هر اداره ای نسبت به موضوع حجاب مسئول است و باید پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه حجاب و عفاف نوع برخوردها باید خروجی منطقی داشته باشد وتدبیر کردن این موضوع بسیار مهم است، گفت: نباید از رهنمودهای رهبری جلوتر برویم و یا از طرفی عقب بمانیم و کیان اسلام در معرض خطر قرار گیرد. 

منعمی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در هر مسیری چراغ راه عنوان کرد و گفت: چالش حجاب و عفاف در سال های گذشته در قالب شبیخون فرهنگی و جنگ نرم هشدار داده شد و اکنون فضای حجاب و عفاف از معبر و راه همان شبیخون فرهنگی اتفاق افتاده است و با مدیریت دستگاه های فرهنگی باید اقدامات لازم انجام شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات