۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۳۲۴۰۶
بیانیه؛

جامعه جهانی و امت اسلامی به داد ملت مظلوم فلسطین برسند

جامعه جهانی و امت اسلامی به داد ملت مظلوم فلسطین برسند
کرمانشاه ـ دفتر امام جمعه شهر کرمانشاه و شورا روحانیت و افتاء، ائمه جمعه و جماعات شهر کرمانشاه در محکومیت جنایت هتک حرمت مسجدالاقصی بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، دفتر امام جمعه شهر کرمانشاه و شورای روحانیت و افتاء، ائمه جمعه و جماعات شهر کرمانشاه در محکومیت جنایت هتک حرمت مسجدالاقصی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله والصلاه والسلام علی رسول الله وعلی اله واصحابه ومن والاه .

قال الله تعالی:

الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا ۗ وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ  إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ.

همیشه منش وروش ستمگران ظلم واخراج مردم از دیار ووطن خودوقتل وکشتار ونابودی اهل ادیان ومحدودیت اهل ادیان بوده است ،ودر مقابل شریعت الهی همیشه حافظ حق وحقوق اهل ذمه و کفار غیر حربی بوده و معابد و کنائس آنان هیچ که مورد هجوم قرار نداده بلکه اجازه هم نداده است کسی به غیر مسلمین در بلاد اسلامی کوچکترین تعرضی داشته باشد واین از افتخارات امت اسلامی است.

و از طرفی مسلمین همواره در مناطقی که کفار حاکم بوده اند کمتر اجازه انجام امور را داشته اند و اغلب مورد هجمه وحمله آنان قرار گرفته اند و مساجد آنان تخریب شده است و حق اقامه شعایر دیدنی را نداشته اند که این خود گواهی برحقانیت اسلام و ناحق بودن کفار نژاد پرست است من جمله یهود وصهیونیسم غاصب و کودک کش هر ساله به کارنامه ننگین خود جنایاتی را می افزایند که دل هر انسان آزاد اندیش و مسلمانی را بدرد می آورد.

در این ماه مبارک که تمام امت اسلامی مشغول عبادت خالق یکتا خدای موسی و عیسی و ابراهیم و محمد هستند ومساجد را مامن امن خویش قرارداده اند متاسفانه در قبله اول مسلمین، مسلمانان مجاهد را مورد یورش قرار داده و مانع صلاه و قیام آنان شده اند که با دیدن این تصاویز دل همه ما خوندگریست و این اعمال ددمنشانه را به شدت محکوم می نماییم و از جامعه جهانی و امت اسلامی خواستاریم که به داد ملت مظلوم و مسلمان فلسطین برسند و بیشتر از اجازه به تعدی و تجاوزات غاصبین یهود ندهند.

لذا ما جامعه روحانیون و شوراهای افتا و ائمه جمعه استان این حرکت ننگین را محکوم می نماییم، به امید روزی که شاهد از بین رفتن این قده سرطانی در منطقه باشیم و ماذلک علی الله بعزیز./1400/

ارسال نظرات