۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۳۲۴۸۷
در بیانیه سازمان بسیج رسانه کرمانشاه مطرح شد؛

روز قدس؛ روز نجات جهان اسلام از ویروس منحوس نژادپرستی و صهیونیزم

روز قدس؛ روز نجات جهان اسلام از ویروس منحوس نژادپرستی و صهیونیزم
کرمانشاه ـ سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَقَدْ كَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ سوره انبیاء آیه 105

به یقین وعده خدا در اینکه بندگان صالحش وارثان زمین خواهند شد، محقق شدنی است و نمی توان یکتاپرست و به عدالت خدا معتقد بود ولی به اصلاح زمین توسط بندگان مصلح و مستضعف خدای متعال ایمان نداشت. حقیقت آنست که همیشه تاریخ، اینگونه بوده که باطل، دوران جولانی داشته ولی حق، دولتی ثابت و استوار خواهد داشت که فرا رسیدنی است.

روز قدس رمضان المبارک سال 1402 خورشیدی به یقین یکی از به یادماندنی ترین ایام اللهی است که سرزمین ستمدیده فلسطین به خود خواهد دید. مردم جهان در شرایطی این روز بزرگ و میراث ماندگار امام خمینی را برگزار می کنند که دولت خودخوانده صهیونیستی دوران بحران بی سابقه مشروعیت خود را می گذراند.

اعتراضات و اعتصابات خیابانی در سرزمینی که قرار بود محل آرامش صهیونیست های اشغالگر عالم باشد، اتفاق کمی نیست که بتوان نادیده گرفت. رژیمی که محل جوشش فتنه ها و شرارت ها و عفونتهای اجتماعی در جهان است، امروز در آتش خشم مردمان خود می سوزد و پیمان ننگین و نفرت بار آبراهام که مایه تحقیر تاریخی سران برخی کشورهای عربی بوده و هست نیز درحال آتش گرفتن است.

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، ضمن گرامی داشت روز قدس که روز نجات جهان اسلام از ویروس منحوس نژادپرستی و صهیونیزم است، با دعوت از همه رسانه های استان با هرگرایش سیاسی و همه آحاد همشهریان فهیم کرمانشاهی، بر برگزاری هرچه باشکوه تر این روز بزرگ تأکید می کند و اعلام می دارد که مردم غیور کرمانشاه هم مثل سایر نقاط کشور اسلامی مان، در کنار آرمان های آزادیخواهانه مردم فلسطین هستند و به استقبال جشن بزرگ جهان بدون صهیونیزم می شتابند. /1400/

ارسال نظرات