۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۳۲۴۹۵
در پیام امام جمعه بخش انگوران مطرح کرد؛

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامى در مقابل جنايات رژيم صهيونيستى

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامى در مقابل جنايات رژيم صهيونيستى
زنجان ـ حجت الاسلام حکیمی فر گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامى در مقابل جنايات رژيم صهيونيستى در فلسطين، غزه و ديگر كشورهاى اسلامى مى‌باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، امام جمعه بخش انگوران این استان با صدور پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد:

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی 

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامى در مقابل جنايات رژيم صهيونيستى در فلسطين، غزه و ديگر كشورهاى اسلامى مى‌باشد.

روز قدس براى اعلام حمايت از فلسطين است و مى‌تواند به‌عنوان روز وحدت‌بخش جهت همگرايى تمام مسلمانان جهان در برابر توطئه‌هاى بيگانگان به‌كار بيايد و ملل مسلمان را باهم متحد سازند. اين اتحاد مى‌تواند بر توانمندسازى كشورهاى اسلامى در برابر دشمنان‌ بى‌شمارشان بسيار مؤثر و مفيد واقع گردد. از طرفى، كشورهاى اسلامى اگر با حفظ اتحاد و همبستگى خواهان رهايى فلسطين از انقياد اسرائيل شوند و در برابر آن با تمام نيرو بايستند، روزنه اميدى براى آزادى آنان باز خواهد شد.

همه باید بدانیم که روز قدس فقط یک مساله فلسطینی و عربی نیست. اولا یک درد و رنج جانکاه انسانی و بشری است و ثانیا یک موضوع بین‌المللی اسلامی است. لذا بزرگداشت روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است که همه انسان‌های آزاده و همه مسلمانان باید برای بزرگداشت آن اقدام کنند. ثالثا بوق‌های تبلیغاتی غرب و رسانه‌های استکباری که همگی از آبشخور مسموم صهیونیسم جهانی سیراب می‌شوند در صددند تا با گره زدن حمایت از فلسطین و حمایت از مظلوم به مسایل و مشکلات داخلی با طرح شبهات مختلف و متنوع، زمینه حضور مردم مسلمان و انقلابی در تظاهرات امسال را کم رونق کرده واز راهپیمایی‌های باشکوه جلوگیری کنند.

اینجانب از همه مسلمانان و امت خدا جوی روزه دار  شهرستان ماهنشان بویژه بخش انگوران شهر دندی دعوت می نمایم برای حضور در راهپیمایی روزجهانی قدس تا محو رژیم صهیونیستی این روز را باشکوه‌تر از همیشه برگزار نمایند./1400/

ارسال نظرات