۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۳۲۵۴۲
همزمان در سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس
از هم اکنون راهپیمایی پرشکوه روز قدس با حضور مراجع معظم تقلید، مردم بصیر و آزاده سراسر کشور و مسؤولان در میادین و معابر اصلی شهرستان‌ها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، راهپیمایی پرشکوه روز قدس از هم اکنون با حضور مراجع معظم تقلید، مردم بصیر و آزاده سراسر کشور و مسؤولان در میادین و معابر اصلی شهرستان‌ها آغاز شد. 

بر اساس این گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در تمام شهرهای ‌ایران ‌با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان آغاز شد.

در شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی مردم روزه دار مسیر حرم تا مصلای قدس را راهپیمایی می کنند. آیت الله محسن اراکی سخنران مراسم روز قدس در قم است.

روز قدس که از مصادیق عمل به وظیفه شرعی تولی و تبری است، با ایده امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرساله با حضور پرشکوه مردم روزه‌دار ایران برگزار شد. البته ایده روز قدس بعد از جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورهای منطقه سرایت کرد. مردم آزادی‌خواه جهان که مخالف خشونت، نسل کشی، تروریسم دولتی و ... رژیم غاصب صهیونیستی بودند نیز صف مبارزه با رژیم صهیونیستی را تشکیل دادند.

تعداد بازدید : 2

بررسی روند پیروزی‌ها و موفقیت‌های رژیم صهیونیستی بر کشورهای عربی نشان می‌دهد که با برجسته شدن مبارزه جمهوری اسلامی ایران با زیاده خواهی صهیونیست‌ها، این روند نزولی و شروعی بر شکست‌های پیاپی صهیونیست‌ها بود.

حال مردم روزه‌دار ایران بار دیگر به خیابان‌ها آمده‌اند تا حمایت تمام قد خود را از مردم فلسطین که سال‌ها زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها راهی جز شهادت را انتخاب نمی‌کنند، اعلام کنند. حضور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر تلاش‌های دستگاه‌های جاسوسی دشمن به‌خصوص رژیم صهیونیستی است که می‌خواستند با برنامه مرگ با هزار چاقو، نظام را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کند؛ اما امروز خود زمان پایان و نابودی‌اش را انتظار می‌کشد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات