۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۳۲۵۶۶
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

خروش مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

خروش مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
مازندران - مردم ولایتمدار و روزه‌دار دیار علویان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای بی بدیل خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم مؤمن و انقلابی ممازندران در 60 نقطه از این دیار حماسه آفرین آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، مردم روزه دار مرکز استان مازندران نیز از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «هیهات منا الذله» بار دیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم و رنج دیده فلسطین اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم سایر شهرهای استان مازندران نیز با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» ‌ و «مرگ بر آمریکا»، «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» خشم و انزجار خود را از جنایت‌های سران صهیونیست و اقدام های نژادپرستانه آن ها در قبال مردم فلسطین اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، حاضرین در راهپیمایی روز جهانی قدس با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای «سلیمانی زنده است، مقاومت پاینده است»، «راه سلیمانی‌ها ادامه دارد»، «رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است»، «نابود می‌شوند به لطف خدا، صهیونیست و آمریکا» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی، جنایت های رژیم اشغال گر قدس را محکوم کردند.

این گزارش می افزاید؛ اقشار مختلف مردم روزه دار مازندران امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، خواستار وحدت امت اسلامی در برابر رژیم اشغالگر قدس شدند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات