۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۳۳۵۶۵

ثبت نام دوره آموزشی قهرمان من + لینک

ثبت نام دوره آموزشی قهرمان من + لینک
مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دوره آموزش مجازی قهرمان من را ویژه نوجوانان برگزار می کند.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دوره مجازی قهرمان من را برای همه نوجوون‌هایی که دوست دارن در نظم جدید جهانی نقشی داشته باشند، برگزار می کند.

 روش شرکت در این دوره با این صورت است که در بسته آموزش مجازی «قهرمان من» با مسئله پیشرفت کشور،رمزورازش و همچنین راه و روشش آشنا می شوید و می‌تونین روی پاسخ‌ پرسش‌های پرتکراری که تو این موضوع دارین هم حساب کنید و محتوای این بسته بر اساس بیانات آقا تهیه شده است.
دوره کاملا رایگان است و دوره بصورت خودخوان است و هر ساعت از شبانه روز که دوست داشتید می توانید وارد سامانه آموزش بشوید و مطالعه کنید دقت کنید دوره ویژه دانش‌آموزان پایه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم است.

مهلت ثبت‌نام این دوره از۱۰تا ١٢ اردیبهشت ۱۴۰۲و مدت‌زمان برگزاری دوره ۳۰ روز می باشد و برای ثبت‌نام می‌توانید به نشانی Sabtenam.mpfe.ir مراجعه کنید و رویداد قهرمان من رو درخواست بدید.

تعداد بازدید : 10
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سعیده
United States of America
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
برنامه خیلی خوب و عالی و اموزنده
0
0