۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۳۴۲۳۶
اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان منتشر کرد؛

بیانیه ای خطاب به سران قوا

بیانیه ای خطاب به سران قوا
خراسان - اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در بیانیه ای خطاب به سران قوا تذکراتی پیرامون بیانات رهبری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان بیانیه ای خطاب به سران قوا در چند بند که شامل تذکراتی نسبت به توجه و بکارگیری فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است را منتشر کرد.

متن این بیانیه از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حجه الاسلام و المسلمین آقای محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران

سلام علیکم

الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه و آتوا الزکوه و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر و لله عاقبه الامور (حج/ 41) پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکمیانه امام راحل عظیم الشان در قرن معاصر موجب شگفتی انسان شناسان و جامعه شناسان و منشا تغییر و تحول در جوامع مختلف و انسان کنونی گردید. انقلابی که ارزش‌های دینی را به حاکمیت جامعه برگرداند و نظامی با رای مردم در قالب حکومت دینی مبتنی بر حاکمیت اسلام و ولایت فقیه، به جهانیان عرضه نمود و پرچم دفاع از عدالت، مقاومت و ارزش‌های انسانی و اسلامی را در سطح بین الملل و منطقه بلند نمود. جمهوری اسلامی امروز در چهل سال دوم خود، به بلوغ و عقلانیت لازم دست یافته و در حوزه های دفاعی و نظامی به گونه ای قوی شده که دشمنان و استکبار جهانی از هر گونه تعرض به این ملت نا امید شده اند. امروز استکبار همت خود را در دو عرصه فشار اقتصادی و تحریم و تهاجم فرهنگی به ارزش های دینی و ملی مردم خصوصا جوانان قرار داده و سفره مردم و حجاب این باور ملی و دینی مردم ما را مورد هدف قرار داده است، نسل جوان و بانوان در این عرصه، سربازان خط مقدم مقابله با این تهاجم شوم هستند. اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان با توجه به شرایط پیچیده دنیای کنونی و نیز دغدغه مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مبلغان و نخبگان تبلیغی نکات ذیل را به حضرات عالی گوشزد نموده و خواهان توجه به آنها می باشد:

  1. رونق تولید و مهار تورم که با درایت رهبری معظم انقلاب حضرت آیه الله خامنه ای مد ظله العالی به عنوان شعار سال قرار گرفته، می بایست در همه برنامه‌ ریزی ها و تصمیمات و اقدامات مسئولان مورد توجه قرار گرفته و از هرگونه تصمیمی که موجب افزایش تورم و فشار بر مردم عزیز ایران شده، اجتناب گردد.
  2. انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی و به دنبال پیاده‌ سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه بوده که در این راستا می بایست همه مسیولان با درک درست هجمه دشمنان و پرهیز از ایجاد شکاف در جامعه و دو قطبی سازی، با توجه اکید به فرهنگ دینی و هویت ملی با پیاده‌ سازی قوانین عفاف و حجاب در جامعه به دغدغه متدینان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران احترام گذاشته و با عوامل بی عفتی و ترویج اباحی گری به شدت مقابله نمایند.
  3. حفظ امنیت و کرامت شهروندان جمهوری اسلامی امری مهم و مورد تاکید بوده که اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان ضمن حمایت قاطع از نیروی انتظامی، انتظار موکد از قوه قضائیه دارد که با عوامل مخل به امنیت و حمله کنندگان به آمران به معروف بدون مماشات برخورد کند و زمینه دفاع از ارزش‌ها را در جامعه فراهم کند. /933/

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان

مشهد مقدس اردیبهشت ۱۴۰۲

جواد رستمی
ارسال نظرات