۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۳۸۴۳۶

اعلام نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان + اسامی

اعلام نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان + اسامی
اصفهان –رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نتایج راه یافتگان به مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت منطقه‌ای برای شهر‌های کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود در آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد شهرستان کاشان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ۴۲۹ نفر از از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود ثبت نام کردند و نفرات برتر در هر رشته برای شرکت در مرحله استانی مسابقات استان اصفهان انتخاب شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان کاشان در آستان مقدس امامزاده سلطان میراحمد(ع) این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم شهرستان‌های کاشان، آران وبیدگل، نطنز و بادرود، گفت: در بخش بانوان که با حضور ۳۱۱ نفر شرکت کننده برگزار شد در رشته حفظ کل قرآن معصومه گودرزی، زهرا گندمی و زینب ابن علی هرسه نفر از کاشان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ ۲۰ جزء ام البنین جلوداریان از کاشان، الهام نیک روش از آران و بیدگل و فاطمه علیزاده از آران و بیدگل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته حفظ ۱۰ جزء فاطمه مرنجابیان از آران و بیدگل، مریم حاجی قدیری ازکاشان و فاطمه حسین زاده از کاشان به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

به گفته وی رشته حفظ ۵ جزء عارفه انصاری مقدم از کاشان، فاطمه ذبیحی از آران و بیدگل ومعصومه قدیری از آران و بیدگل اول تا سوم شدند و در رشته قرائت تحقیق زهرا دشتی از آران و بیدگل به مقام نخست رسید.

محمود زاده با اشاره به اینکه در رشته قرائت ترتیل لیلا الهی مفرد و فاطمه مسعودی نیا هر دو نفر از کاشان به رتبه اول و دوم رسیدند، گفت: زینب کوچی از کاشان در رشته دعاخوانی به مقام نخست رسید.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش آقایان نیز با حضور ۱۱۸ نفر برگزار شد، اظهار داشت: در رشته حفظ کل قرآن کریم سعید کریمی از آران و بیدگل، حسین حمدیان و مهدی رجبی از کاشان به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند و در رشته حفظ ۲۰ جزء سیدمهدی بنی هاشمی از کاشان، محمدجواد نصیری و هادی حیدری از آران و بیدگل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

محمود زاده در ادامه با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۱۰ جزء علی مرنجابیان و علی حاجی حسینی از آران و بیدگل و حسین شاه فضل از کاشان به ترتیب در رتبه اول تا سوم رسیدند، افزود: در رشته حفظ ۵ جزء قاسم بختی و عباس فردی از آران و بیدگل به مقام اول و دوم این رشته رسیدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به اینکه رشته دعاخوانی علی کچوئی زاده و حمیدرضا جمشیدی زاده از کاشان و مجتبی سمیعی نژاد از آران و بیدگل به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند، اظهار داشت: در رشته اذان مجید ملک پور از آران و بیدگل به مقام نخست رسید.

وی یادآور شد: مرحله استانی این مسابقات با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی در اواخر مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی قدیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
سلام ببخشید این مسابقات رشته قرائت اقایون نداشته؟؟؟؟
0
0