۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۳۸۶۵۵
رئیس شورای شهر کاشان:

هیچ قدرتی توان خاموش کردن قرآن را ندارد

هیچ قدرتی توان خاموش کردن قرآن را ندارد
اصفهان – هاشمی طاهری گفت: هیچ قدرتی توان مبارزه با قرآن را که حتی از آوردن یک آیه مانند آیه‌های قرآن عاجز هستند ندارد، از این رو قدرتی توان خاموش کردن قرآن را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پیش از ظهر امروز در یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن در کشور سوئد و دانمارک، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، ما قرآن نازل کردیم و ما خود نیز حافظ آن هستیم.

وی افزود: هیچ قدرتی توان مبارزه با قرآن را که حتی از آوردن یک آیه مانند آیه‌های قرآن عاجز هستند ندارد، از این رو قرآن چراغ راه بشریت است و هیچ قدرتی توان خاموش کردن قرآن را ندارد.

هاشمی طاهری گفت: امروز در دوره‌ای قرار داریم که آخرین کتاب آسمانی، آخرین پیامبر آسمانی و آخرین امام زمان(عج) را داریم و انقلاب اسلامی زمینه سازظهور امام زمان(عج) است که با آمدن خود قرآن از غربت نجات خواهد داد.

رئیس شورای شهر کاشان همچنین با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: برگزاری نکوداشت محتشم کاشانی در نخستین روز از ماه محرم از سوی کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان و سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری کاشان و همکاری اعضای شورای شهر قم حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

هاشمی طاهری عزاداری‌های کاشان را متفاوت‌تر از دیگر شهر‌های کشور دانست و افزود: از شب نخست ماه محرم تا پایان ماه صفردر تمامی خیابان‌ها و محلات شهرستان کاشان مجالس عزاداری و پذیرایی از عزاداران برپا است.

به گفته وی هیئات مذهبی شهرستان کاشان طی دو ماه محرم و صفر کاشان را حسینی و حسین آباد کرده و شهر کاملا مشکی پوش و عزادار امام حسین(ع) و یاران ایشان است.

رئیس شورای شهر کاشان همچنین به سالروز عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال ۶۷ اشاره کرد و اظهار داشت: در فراخوانی منافقین از سراسر دنیا برای حمله به ایران در تنگه مرصاد گرفتار سربازان اسلام و قرآن شدند و شکست سختی را متحمل شدند.

به گفته وی این اراده خداوند بود که در پایان جنگ تحمیلی با منافقین نیز تسویه حساب کند و در تنگه مرصاد شکست سخت و سنگینی متحمل شوند و متلاشی شوند.

هاشمی طاهری با بیان اینکه منافقین امروز درهیچ کجای دنیا جایگاه و پایگاهی ندارند و اخیرا نیز از کشور آلبانی با خفت و ذلت اخراج شدند افزود: عاقبت دشمنان اسلام و نظام نابودی است و تنها اسلام و قرآن پاینده و جاوید است.

لازم به ذکر است، اعضای شورای شهرکاشان در پایان جلسه امروز با قیام و سر دست گرفتن قرآن، اهانت به ساحت مقدس قرآن را محکوم کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات