۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۳۹۱۱۳
امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد؛

لزوم زمان شناسی در موقعیت امروز جامعه

لزوم زمان شناسی در موقعیت امروز جامعه
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار به لزوم زمان شناسی در موقعیت امروز جامعه اشاره کرد و گفت: همه باید در زمان خود آگاهی و بصیرت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت:امیرمومنان(ع) می‌فرماید، کسی که زمان شناس نباشد تندباد‌های شبهات نمی‌تواند بر او مسلط شود.

وی با اشاره به اینکه زمان شناسی و آگاهی به مسائل روز جامعه به اندازه‌ای مهم است و حتی در فتوای یک مجتهد نیز می‌تواند تأثیر گذار باشد، افزود: انسان زمان شناس برای تقلید سرگردان نخواهد بود و از مجتهدی تقلید خواهد کرد که زمان شناس و دشمنان اسلام دشمن او باشند.

امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مقدمات ظهور فراهم می‌شود، اما برخی به این موضوع مهم اعتقاد ندارند و تصور می‌کنند حضرت(عج) خود به خود ظهور خواهد کرد و نیازی به مقدمه ندارد.

به گفته وی آنهایی که انقلاب اسلامی را زمینه و مقدمه ظهور صغری امام زمان(عج) می‌دانند باید به انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور است کمک کنند.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: هرکس در هر لباس و جایگاهی که قرار دارد اگر به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران خدمت کند و سبب تقویت انقلاب اسلامی شود به ظهور امام زمان(عج) کمک کرده است و نام او در لیست و فهرست افرادی قرار خواهد گرفت که به ظهور حضرت کمک کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات