۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۳۹۲۱۱
از سوی ناشر خصوصی صورت می گیرد؛

جبران خسارت انصراف مخاطبان از طاقچه

جبران خسارت انصراف مخاطبان از طاقچه
انتشار تصاویری از هنجارشکنی برخی از کارکنان مجموعه طاقچه سبب شد تا جمعی از ناشران آثار پرفروش فرهنگی و مذهبی از جمله انتشارات شهید کاظمی با این پلتفرم قطع همکاری کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در این مدت پیام‌هایی از برخی از همکاران، دوستان و مخاطبان مبنی‌بر اینکه: «ای کاش این قطع همکاری صورت نمی‌گرفت» دریافت شد. با وجود اینکه نشر شهید کاظمی با انصراف از پلتفرم طاقچه، به‌خاطر پرفروش بودن آثارش متضرر می‌شود، همچنان بر حرکتی که مبتنی بر شرع مقدس اسلام است پایبند است.

یادآور می شود؛ از برخی از مخاطبان نیز پیام‌هایی دریافت شده که به‌خاطر اتفاق پیش آمده، پلتفرم طاقچه را حذف و از ادامه فعالیت در آن انصراف دادند که این امر قطعاً باعث متضرر شدن مخاطبان می‌شود. اگرچه نشر شهید کاظمی یک ناشر خصوصی است و با مشکلات مالی همچون تامین کاغذ، هزینه‌های چاپ کتاب و عوامل مرتبط با آن مواجه است؛ اما همواره تلاش می‌کند در بخش قیمت تمام شده کتاب، رضایت مخاطب را مورد توجه قرار دهدو در واقع یکی از دغدغه‌های اصلی این نشر حمایت از عموم مخاطبان است، از این رو، نشر شهید کاظمی در تلاش است تا به‌نوعی خسارت‌های احتمالی مخاطبان خود را که از پلتفرم طاقچه انصراف دادند، جبران نماید.

این انتشارات؛ با بررسی های میدانی و پیگیری زیر ساخت و  بستر مناسب جهت ارائه کتاب های الکترونیک در آینده‌ای نزدیک، روش جبران این خسارت را اعلام خواهد کرد. مخاطبان عزیزی که بعلت هنجارشکنی کارکنان طاقچه از آن انصراف دادند میتوانند با ارسال کلمه «طاقچه» به سامانه پیامکی 3000141441 از پیگیری های مربوطه در صورت فراهم شدن جبران خسارت وارده شده و نحوه جبران آن اطلاع کسب کنند.

ارسال نظرات