۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۳۹۵۹
امام جمعه بندر امام خمینی:

تداوم انقلاب مدیون رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام خمینی (ره) تداوم انقلاب را مدیون رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای دانست.
ديدار با رهبر انقلاب


حجت الاسلام محمد تابش امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فتنه های اخیر، تقویت بصیرت نسل جوان را تاکید کرد و گفت: باید ریشه های انقلاب ونقش ولایت فقیه را برای نسل جوان تبیین کرد.

وی بر هرچه با شکوهتر برگزار کردن مراسمات دهه فجر تاکید و خاطر نشان کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن این است که جهوری اسلامی ایران علاوه بر همه توطئه ها و فتنه های دشمنان نظام، همچنان مستحکم، پایدار است .

حجت الاسلام محمد تابش با بیان اینکه « استمرار حرکت ولایت فقیه تضمین شده است» افزود: اسلامیت نظام با ولایت فقیه تضمین می شود و دشمن هیچ تاثیری در حرکت انقلاب ندارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی زائیده تفکر اسلامی و مردم بود گفت: تداوم انقلاب پس از رحلت حضرت امام خمینی (ع)، مدیون رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی به نقش بی بدیل روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت نخستین نقش در شکل گیری انقلاب بوده و همواره در تداوم انقلاب پیشتاز است.

حجت الاسلام محمد تابش خاطر نشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و مردم به خاطر تداوم دین، حکومت رژیم پهلوی را سرنگون کرده و پرچم نظام جمهوری اسلامی را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برافراشتند.

 امام جمعه بندر امام خمینی (ره) عوامل پیدایش انقلاب اسلامی را اسلامیت، رهبری ولایت فقیه و وحدت و انسجام مردم عنوان کرد و گفت: باید این سه عامل حیاتی کشور تقویت شده تا آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشود.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان بدانند که با توطئه ها و تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی ایران، هیچ تاثیری در عزت و اقتدار نظام نخواهند داشت./945/ت302/ص

ارسال نظرات