۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۴۱۵۳۱

انتظار امام جمعه کرمان از مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه

انتظار امام جمعه کرمان از مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه
در تماس تلفنی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با نماینده ولی فقیه در کرمان، مجمع نمایندگان طلاب منعکس کننده مطالبات طلاب و فضلا از مسئولان دانسته شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طی تماس تلفنی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان، مجمع نمایندگان طلاب را منعکس کننده مطالبات طلاب و فضلا از مسئولان دانست و گفت: این مجمع با ظرفیت بالایی که دارد، می تواند سرنوشت ساز باشد.

امام جمعه کرمان برگزاری برنامه های گوناگون برای طلاب مقیم قم و همچنین ارتباط مجامع استانی با طلاب و فضلای داخل استان را منشأ برکت دانست و اظهار داشت: نمایندگان طلاب و فضلا باید شرایط موجود را تحلیل کرده و به بررسی مشکلات طلاب بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ضمن دعوت از مجمع نمایندگان طلاب برای زیارت مرقد نورانی شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان، افرادی امین و ساعی در رفع نیازهای طلاب بوده و بحمدالله افرادی با رأی طلاب و فضلا انتخاب شده اند که افتخاری برای ما و استان می باشند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز در این تماس تلفنی ضمن بیان فعالیت ها، منتخبان بدنه حوزه را مورد تأیید بزرگان حوزه دانست و گفت: نمایندگان طلاب و فضلا، پل ارتباطی با مسئولان و بزرگان حوزه بوده و به دنبال ارائه طرح ها و ایده های مناسب برای حل مشکلات طلاب می باشند.

ارسال نظرات