۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۴۲۲۹۸
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

توانمندی و اقتدار کشور مرهون دفاع مقدس است

توانمندی و اقتدار کشور مرهون دفاع مقدس است
کرمانشاه ـ سرهنگ کاکایی گفت: در جنگ تحمیلی تمام نظام سلطه و ابرقدرتها در برابر ما صف آرایی کردند لذا دفاع مقدس دستاورد ارزشمندی است که با وحدت و برادری ملت ایران حاصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ مجتبی کاکایی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت و شجاعت و ایثار دلاورمردانی است که با شهامت در برابر نظام سلطه ایستادند.

وی افزود. در جنگ تحمیلی تمام نظام سلطه، تمام دنیای استکبار و ابرقدرتهای شرق و غرب جهان در برابر ما صف آرایی کرده بودند لذا دفاع مقدس دستاورد ارزشمندی است که با وحدت و برادری ملت ایران حاصل شد.

سرهنگ کاکایی ادامه داد: همانگونه که خداوند متعال وعده داده است دست خداوند با جماعتی بود که برای یک هدف مقدس گردهم آمده بودند و در برابر نظام سلطه به پیروزی رسیدند.

وی افزود: ما بعد از دفاع مقدس هیچگونه تهدید نظامی را ندیدیم چون دفاع مقدس ما را توانمند و مقتدر ساخت و دشمن فهمید که با تهدید نظامی نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

این فرمانده یادآور شد: قبل از اینکه رزمندگان سپاه اسلام پایگاه آمریکایی عین الاسد در خاک عراق را موشکباران کنند، رئیس جمهور وقت آمریکا تهدید کرده بود که در صورت اقدام ایران ۵۱ نقطه را در داخل کشور با موشک خواهند زد اما همه شاهد بودیم که پایگاه عین الاسد باخاک یکسان شد و آمریکا هیچ غلطی نکرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: علت اینکه آمریکا هیچ غلطی نکرد چون جرات اقدام را نداشت و این حاصل دفاع مقدس بود، یکی از درسهای بزرگی که ما از دفاع مقدس باید بگیرین درس ایستادگی و مقاومت و قوی شدن است.

سرهنگ کاکایی تصریح کرد: ما از دفاع مقدس فهمیدیم که باید در عرصه دفاعی و نظامی قوی شویم و امروز به این اقتدار و پیشرفت رسیده ایم و ابرقدرتهای جهان نمی توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.

وی ادامه داد: در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ... نیز ما نیازمند قوی شدن و پیشرفت هستیم تا بر مشکلات کشور فائق شویم.

سرهنگ کاکایی در پایان اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با توکل بر ذات اقدس الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و با تاسی از خون شهدا و با دستیابی به دانش و فناوریهای نظامی و دفاعی روز دنیا به آنچنان قدرتی دست یافته است که دشمن نمی تواند نه در هوا نه در زمین و نه در دریا هیچ تهدیدی علیه کشور عزیزمان داشته باشد./1400/

ارسال نظرات