۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۷۴۳۰۲۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مسئولان باید نسبت به تکریم عشایر همواره اهتمام داشته باشند

مسئولان باید نسبت به تکریم عشایر همواره اهتمام داشته باشند
کرمانشاه ـ آیت الله علما در دیدار با مسئولان ایلات و عشایر استان که به مناسبت 15مهر روز ملی روستا و عشایر برگزار شد از عشایر به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور نام برد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با مسئولان ایلات و عشایر استان که به مناسبت 15مهر، روز ملی روستا و عشایر برگزار شد، از عشایر به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور نام برد.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن عشایر به عنوان بخشی از کشور گفت: عشایر حق بزرگی بر گردن جامعه دارند، زیرا مایحتاج مردم شهری را در اختیار آنان قرار می دهند.

وی از محصولات دستی عشایر به عنوان ثروت های ارزشمند یاد کردو افزود: صنایع دستی ثروت پویای استان است لذا باید ساخت این کارها بر اساس سلیقه بازار و نیاز مردم باشد، لذا همگان می دانیم بسترهای کار در استان کرمانشاه کم نظیر است.

آیت الله علما اظهار داشت: با مدیریت صنایع دستی و محصولات کشاورزی بسیاری از معضلات اجتماعی حل شده و مشکل بیکاری تا حد بالایی برطرف می شود، زیرا استان کرمانشاه با داشتن ظرفیت های کشاورزی ، دامداری و صنایع دستی حرف اساسی برای گفتن دارد و باید این ظرفیت ها مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: عشایر سرمایه های ارزشمند انسانی هستند لذا باید هم مورد حمایت قرار گیرند و هم مدیریت شوند و مسئولان باید نسبت به تکریم عشایر همواره اهتمام داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: همه ما اعم از عشایر، روستایی و شهری باید بدانیم خدمت به نظام، خدمت به اسلام است، زیرا این نظام مورد توجه دنیا قرار دارد./1400/

ارسال نظرات