۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۴۳۸۳۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

مبارزه با بدعت ها از رسالت های طلاب است

مبارزه با بدعت ها از رسالت های طلاب است
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه مبارزه بابدعت ها از رسالت های طلاب است، گفت: طلاب با تقویت توانایی تبلیغی خود باید در این زمینه نقش آفرین شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی  استان لرستان با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امر به معروف ونهی از منکر شرایط خاصی دارد و آموزش در این حوزه امری مهم است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به رسالت طلاب و روحانیت در حوزه تبلیغ، افزود: طلاب در این عرصه باید در ترویج فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر نقش آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: مبارزه با بدعت ها و دفاع از دین در برابر تهاجم شبهات از رسالت های طلاب است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: طلاب باید با شرکت در دوره های آموزشی توانایی خویش را برای تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تقویت نمایند و با استفاده از روش‌های نوین برای مطالبه گری و امربه‌ معروف و نهی از منکر اقدام نمایند.

وی به اهمیت بحث اندیشه‌ورزی در فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان و هدف قرار دادن ارزش های دینی و فرهنگی گفت: راه مقابله با این دسیسه های دشمن بصیرت افزایی، آگاهی بخشی است.

حسین ثالث مؤید

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات