۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۵۵۸
فرمانده سپاه ناحیه سنقر خبر داد؛

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه
کرمانشاه ـ سرهنگ یاری گفت: در راستای گفتمان‌سازی فرهنگ جهاد و شهادت مقاومت و همچنین معرفی شهدای شهرستان سنقروکلیایی، رویداد تولید محتوا دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای گفتمان‌سازی فرهنگ جهاد و شهادت مقاومت و همچنین معرفی شهدای شهرستان سنقروکلیایی، رویداد تولیدمحتوا دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: با توجه به اهمیت و گستره فضای مجازی در جامعه امروزی ترویج فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت و ایثار و شهادت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم و ضروری است.

وی در ادامه بیان کرد: می‌توان در این رویداد با طراحی خاص و جذاب در قالب بازی‌های رایانه و اندرویدی ضمن معرفی عملیات‌های دوران دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان، فرهنگ و معارف دفاع مقدس را به نسل‌های پیش رو منتقل خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به هجمه دشمنان علیه پیشرفت‌های علمی کشور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی یک جبهه بسیار گسترده رسانه‌ای با سرمایه غرب در مقابل ملت ایران قرار گرفته‌است ورود به همین عرصه‌ها و کشف و شناسایی نخبگان و تولیدات مبتکرانه ما را از محاصره هجمه‌های سهمگین محتوایی دشمن در فضای مجازی، عبور خواهد داد.

سرهنگ یاری ضمن اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی در حال تهدید است، تصریح کرد: رویداد تولید محتوای بسیج برای تولیداتی در زمینه فضای مجازی، رسانه در تراز انقلاب اسلامی لازم و درخور توجه است بلکه در این عرصه این مجاهدت و جهاد علمی در ذیل جنگ ترکیبی یک جهاد بسیار ارزشمند است.

وی ضمن اشاره به اینکه برگزاری این رویداد‌ها زمینه شتاب و رشد کشور را فراهم خواهد کرد اظهار داشت : برگزاری این رویداد دیجیتال تولید محتوای بسیج و ورود بیشتر جوانان و نوجوانان به این عرصه، زمینه شناسایی و حمایت از نخبگان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان همه اقشار و عموم و ضمن دعوت از آحاد دانشجویان، نخبگان شد و افزود: از اهداف برگزاری این رویداد دیجیتال شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت ملی توانمند، حمایت از محصولات برگزیده حرکت به سمت تولیدمحتوای دیجیتال بومی، حتی بصورت خانوادگی یا در قالب تیم های ۳ الی ۵ نفره، در یک رقابت ۴۸ ساعته از ۲۷ لغایت ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ وجود دارد.

 وی در پایان تأکید کرد: همانطورکه هر ساله شاهد رشد و شتاب در عرصه علمی هستیم این رویداد بستری برای کشف و شناسایی استعداد‌های جوانان در حوزه دیجیتالی و فضای مجازی شد و خدا را شاکریم که بسیج نیز اهتمام جدی در این حوزه دارد./1400/

ارسال نظرات