۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۴۵۹۵۱
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس تاکیدکرد؛

ضرورت فعالیت فرهنگی طلاب خواهر در جامعه

ضرورت فعالیت فرهنگی طلاب خواهر در جامعه
حجت الاسلام والمسلمین ساجدی گفت: از آنجا که طلاب سربازان امام زمان (عج) می باشند، رسالت سنگینی را در مسیر طلبگی عهده دار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در همایش طلیعه حضور طلاب خواهر جدید الورود حوزه فارس به وظایف طلبگی اشاره کرد و گفت: از آنجا که طلاب سربازان امام زمان (عج) می باشند، رسالت سنگینی را در مسیر طلبگی عهده دار هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که "عالمان امت من سنگر نشینان امت من هستند" بیان کرد: طلاب سربازان امام زمان (عج) هستند و هرکس به طلاب نگاه ویژه داشته باشد امام زمان (عج) نگاه ویژه به او خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس اذعان کرد: در جامعه نگاه ها و رفتارها با خانم های محجبه متفاوت شده و این کار فرهنگی را سخت تر کرده است ولی طلبه کار فرهنگی و پژوهشی خود را قدر بداند و از ظرفیت های خود در راه اعتلای اسلام و در راه اهل بیت(ع) بهره برند.

وی افزود: شما طلاب قدر دان باشید که بعد از سالها هنوز در جبهه حق حضور دارید و به شکلی زندگی کنید که در هنگام مرگ امام زمان (عج) برای از دست دادن یک سرباز خود غصه دار شود.

ارسال نظرات