۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۴۶۱۳۷

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی از حضور مردم در حمایت از غزه

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی از حضور مردم در حمایت از غزه
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه از حضور گسترده و پرشور شهروندان در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه از حضور گسترده و پرشور شهروندان در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

حمایت از مظلومین و مستضعفین، شاخصه بارز مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و اکنون نیز که مردم بی دفاع و کودکان معصوم غزه زیر آماج حملات وحشیانه و بی امان رژیم صهیونیستی جان خود و عزیزانشان را از دست می‌دهند، فریاد رسا و بلندتر از همیشه مردم ایران است که جهان را پر کرده و وجدان‌های خفته را بیدار نموده است.

امروز به برکت همین فریاد‌های ایرانیان، تجمعات و راهپیمایی‌های مختلف و چندصد هزار نفری در قلب اروپا و آمریکا برگزار شده و سردمداران غربی را وادار به عقب نشینی از مواضع حمایت از کودک کشی می‌کند.

درود بر غیرت مردم فهیم و لحظه شناس آذربایجان که خط شکنان صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده اند و امروز نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در تجمعات حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را وحشی گری‌های اسراییل اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک اهالی شریف و آگاه خطه آذربایجان بویژه جوانان و نوجوانان برومند و فهیم، از تمامی گروه‌های مردمی، نهاد‌ها و دستگا‌های اجرایی، اصحاب محترم رسانه که در این تجمع مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده، پیروزی نهایی مردم فلسطین و نابودی کامل رژیم صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

ارسال نظرات