۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۴۶۴۷۱
امام جمعه پاکدشت:

تفکر بسیجی، غزه را به پیروزی و استقامت رساند

تفکر بسیجی، غزه را به پیروزی و استقامت رساند
حجت الاسلام جوکار گفت: با وجود شهدای قریب به ۱۵هزار نفر، غزه با تفکر بسیجی محکم، خود را پیروز این جنگ نابرابر می دانند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج آنرا مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بسیج نواوری و برگرفته از نگاه الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، بسیج به معنای مدرسه عشق، میقات پابرهنگان، شجره طیبه، مکتب شهدا بویژه شهدای گمنام و معراج اندیشه های پاک است 
 
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به نگاه امام راحل و رهبری عزیز و امام عصر(عج) به اجتماع مومنان تصریح کرد: امام راحل بسیج را لشکر مخلص خدا می دانست و رهبری عزیز ایران اسلامی بسیج را اجتماعی از مردم اگاه، بصیر، شجاع و دانا می دانند و امام عصر(عج) در فرآمین خود نشانه ظهور را در ۲خصوصیت اجتماع مومنانه و ایمانی و مخلص که دلها بهم گره بخورد و البته پای بند به عهد و پیمان خود باشند، می دانند. می توان گفت که بسیج لشکر سازی برای ظهور است، یارگیری برای بسیج زمینه سازی برای ظهور است که اکنون در چارچوب مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیست و مرزهای عالم را در می نوردد.
 
وی در ادامه اذعان داشت: اکنون تفکر بسیجی در غزه در مقابل حملات وحشیانه دشمنان تا دندان مسلح با وجود شهادت زنان و کودکان و بیگناهان و غیرنظامیان و بیماران و دانش اموزان در مدارس باعث شد تا دشمن به زانو دراید و آتش بس را بپذیرد.
 
حجت الاسلام جوکار در ادامه خاطرنشان کرد: اگر رژیم غاصب صهیونیستی می دانست که می تواند اسرای خود را در قالب نبرد ازاد کند هیچگاه تن به آتش بس نمی داد، اسرائیل نابودی خود را دید.
 
خطیب نمازجمعه پاکدشت در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ۷آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راهبردی ترین نیروی دریایی جهان است که بر عرشه کشتی اقتدار ایستاده اند.
ارسال نظرات