۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۷۴۶۴۸۱
به همت مرکز آموزش های کاربردی حوزه فارس؛

دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در لارستان، گراش و خنج برگزار شد

دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی در لارستان، گراش و خنج برگزار شد
دوره ۲ روزه دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان‌های لارستان، گراش و خنج با حضور ۳۰۰ طلبه برادر و خواهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، دوره 2 روزه دانش افزایی الزامات تبلیغی در شهرستان های لارستان ، گراش و خنج با حضور ۳۰۰ طلبه برادر و خواهر با تدریس حجج الاسلام ضیاء توحیدی و حیاتی مقدم با همکاری موسسه دارالاعلام استان فارس و مؤسسه مذاهب اسلامی قم برگزار گردید.

حجت الاسلام احسان اسدی نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس هدف از این دوره را آشنایی طلاب با مبانی مورد نیاز حوزه های تبلیغی و بصیرتی دانست و گفت: طلاب باید اهتمام بسیار جدی به فراگیری مطالب داشته باشند چراکه پس از این دوره های آموزشی خود شرکت کنندگان باید به مدرس و استاد تبدیل شوند و هدف ما پرورش اساتید برای خودکفایی آموزشی همه شهرستان های استان فارس می باشد.

وی افزود: همکاری ائمه محترم جمعه، مدیران مدارس علمیه، معاونین و رابطین تبلیغ بسیار سازنده بوده است و این دوره ها تا مرحله تخصصی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حیاتی مقدم از اساتید اعزامی این دوره نیز با اشاره به وجود ظرفیت های تبلیغی در حوزه فارس گفت: برای همراهی از این حرکت ارزشمند مرکز آموزش های کاربردی حوزه فارس طلاب باید از تمام ظرفیت های خود برای رشد و تعالی بهره وری دوره ها استفاده کنند.

ارسال نظرات