۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۴۶۵۳۱
استاد حوزه علمیه کرمانشاه: 

منطق بسیج تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند

منطق بسیج تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: در واقع با وجود بسیج تهدید برای ما تهدید نیست بلکه در منطق بسیج تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: بسیج یک سازمان ایدئولوژی محور است بر همین اساس آموزه‌های دینی، آیات و روایات اسلامی از مبانی‌ترین اصول تشکیل بسیج است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بسیج عطیه الهی است که از حکمت الهی سرچمشه گرفته است و در بسیج تحقق پیدا کرد و برای آزادی انسان‌ها و برای جلوگیری از ظلم به مردم آمده است.

وی ادامه داد: طول و عرض بسیج، طول و عرض نظام است و مساحت کل انقلاب را پوشش می‌دهد، تصویر درست از وضع کشور و تصویر واقعی از نظام مقدس اسلامی همین بسیجیان هستند.

حجت الاسلام کریمی اظهار داشت: در واقع با وجود بسیج تهدید برای ما تهدید نیست بلکه در منطق بسیج تهدید به فرصت تبدیل می‌شود.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه امروز در همه عرصه‌ها بسیج حضوری فعال دارد، بیان داشت: امروز شاهدیم که روز به روز قدرت بسیج بیشتر می‌شود و رمز موفقیت آن در قلب‌های نورانی است که به خداوند متعال تکیه می‌کنند./1400/

ارسال نظرات