۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۴۷۲۳۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تشکل‌های دانشجویی نسبت به فضای جامعه دغدغه‌مند و پیگیرتر باشند

تشکل‌های دانشجویی نسبت به فضای جامعه دغدغه‌مند و پیگیرتر باشند
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان عزیز نسبت به فضای جامعه و دانشگاه دغدغه‌مندتر، حساس‌تر و پیگیرتر باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در  دیدار با جمعی از دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی بیان کرد: دغدغه‌های دانشجویان دهه های گذشته، عینی‌تر، ملموس‌تر و واقعی‌تری بودند و موضوعات و مسائل را صبورانه دنبال می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: دانشجویان نسل جدید، مطالبه گر تر و آرمان خواه تر هستند و البته صبر و حوصله شان هم کمتر است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: سواد و اطلاعات دانشجویان فعلی نسبت به دانشجویان نسل های گذشته گسترده تر شده و مسائل را عمیق تر میبینند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دانشجویان جدید، نسلی ماهرتر، فناورانه‌تر و عملگراتر هستند و مجهز به مهارت های بروزی هستند که برای نسل های قبلی هدف و آرزو بودند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: دانشجویان امروزی تاحدودی مستقل تر از وابستگی های فکری به دیگران از جمله خانواده هستند و حتی امروز خانواده وابستگی فکری به فرزند دانشجوی خود دارد.

امام جمعه تبریز مطرح کرد: تشکل های دانشجویی و دانشجویان عزیز نسبت به فضای جامعه و دانشگاه دغدغه مندتر، حساس تر و پیگیرتر باشند 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: در مطالبه گری ها ، صبر و سعه صدر بیشتر و رعایت آداب کنشگری در شان دانشگاه و محیط علمی را فراموش نکنید.

نماینده ولی فقیه در پایان عنوان کرد: آفتی که تشکل های دانشجویی را در ماه های نزدیک به انتخابات تهدید می کند، مورد سوء استفاده قرار گرفتن توسط جریان های سیاسی بیرون از دانشگاه هست که همیشه به دنبال رسیدن به قدرت در حاکمیت هستند.

ارسال نظرات