۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۴۸۱۵۳
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

آرامش ملت فلسطین در گرو وحدت مسلمانان در برابر استکبار است

آرامش ملت فلسطین در گرو وحدت مسلمانان در برابر استکبار است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زین الدین گفت: بی‌گمان تا زمانی که جهان اسلام به یک اتحاد و وحدت کلی دست پیدا نکند ملت فلسطین هرگز روی صلح و آرامش را نخواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در در کرمانشاه، حجت الاسلام رضا زین الدین امروز در جمع طلاب کرمانشاهی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه به ویژه فلسطین و غزه اظهار داشت: وضعیت کنونی جهان اسلام معلول کم کاری و بی‌تفاوتی دولت‌های اسلامی در قبال صهیونیسم و استکبار جهانی است.

این استاد حوزه تصریح کرد: بی‌گمان تا زمانی که جهان اسلام به یک اتحاد و وحدت کلی دست پیدا نکند ملت فلسطین هرگز روی صلح و آرامش را نخواهند دید.

این عضو سابق شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: وحدت اگر به معنای قرآنی و دینی آن در بین مسلمین جاری بود امروز شاهد این همه ظلم و ستم در علیه مسلمین نبودیم، زیرا تمسک مسلمانان به دستورات الهی زمینه اقتدار آن در جهان کنونی بود

حجت الاسلام زین الدین اضافه کرد: تنها راه برون رفت جهان اسلام از این وضعیت و نیز مبارزه با تروریسم که به نام اسلام و مسلمین دست به قتل و کشتار می‌زنند رسیدن به یک اجماع کلی و وحدت کلمه به معنای واقعی می‌باشد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: منظور از وحدت این نیست که شیعه یا سنی تمام اعتقادات خود را کنار بگذارند بلکه وحدت این است که مذاهب اسلامی ضمن حفظ اعتقادات و باورهای خود، در مسائل کلان و بین المللی ید واحده باشند و این تنها راهکار برون رفت از این همه مشکلات در جهان اسلام است./1400/

ارسال نظرات