۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۴۸۷۰۴
معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه فارس خبر داد؛

برگزاری کارگاه تخصصی تجوید، صوت و لحن ویژه طلاب حوزه علمیه فارس + فیلم

برگزاری کارگاه تخصصی تجوید، صوت و لحن ویژه طلاب حوزه علمیه فارس + فیلم
حجت الاسلام همایی از برگزاری کارگاه تخصصی تجوید، صوت و لحن توسط دارالقرآن و العتره معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام میثم همایی معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، از برگزاری کارگاه تخصصی تجوید، صوت و لحن ویژه طلاب توسط دارالقرآن و العتره معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: در راستای اشاعه معارف قرآن کریم دارالقرآن این معاونت اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی نمود که پس از ثبت نام متقاضیان و احراز شرایط ورود به کلاس تخصصی، ۳۵ نفر از طلاب برای گذراندن دوره تخصصی تجوید، صوت و لحن به صورت مداوم در طول سال گزینش شدند.

وی افزود: این کارگاه با الگوبرداری از جلسات تخصصی مطرح کشوری همچون تهران، مشهد و اصفهان تشکیل شده است تا شاهد نتایج موفقیت بخش این شیوه از کلاسداری باشیم.

معاون تهذیب حوزه فارس اظهار داشت: در این جلسات از حضور استاد برتر و مطرح کشوری «علی اکبر ظفرآبادی» که سالیان سال خالصانه استعدادهای قرآنی بسیاری را در استان و کشور و حتی در سطوح بین المللی  پرورانده اند استفاده شد.

وی ادامه داد: کلاس تخصصی صوت و لحن شامل ۱۰نفر و کلاس تجوید ۲۵ نفر می باشد که پس از گذراندن دوره تجوید وارد عرصه صوت و لحن خواهند شد.

حجت الاسلام همایی یادآور شد: این محفل قرآنی هر هفته دوشنبه ها یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و نمازخانه مدیریت حوزه علمیه استان فارس در حال برگزاری می باشد.

وی در پایان اضافه کرد: تربیت نیروی قرآنی، قطعاً از عوامل ایجاد انس با قرآن در جامعه می باشد و به امید روزی که هم بانگ قرآن گوش نواز و هم عمل به آن چشم نواز باشد.

لازم به ذکر است که علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به کانال کلاس تخصصی مراجعه کنند.

https://eitaa.com/joinchat/1964704307C98aa78822d

تعداد بازدید : 19

ارسال نظرات