۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۴۹۱۸۹

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با رئیس پژوهشکده باقرالعلوم

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با رئیس پژوهشکده باقرالعلوم
مدیرعامل و جمعی از دبیران و مسئولان خبرگزاری رسا با حجت الاسلام موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل و جمعی از دبیران و مسئولان خبرگزاری رسا با حجت الاسلام علی موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم/م

در این دیدار حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با تجلیل از شهدای حادثه تروریستی کرمان، اعلام انزجار از عاملان این جنایت ددمنشانه و تبریک دهه بصیرت، پژوهشکده باقر العلوم(ع) را در دوران مدیریتی جدید دارای تحولات مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این پژوهشکده در موضوعات فرهنگی مختلف مانند حجاب ورود و تولیدات خوبی را به لحاظ روایت جبهه انقلاب داشته است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا کارهای مبتنی بر جرأت و اعتماد به نفس پژوهشکده را قابل تحسین دانست و گفت:  ما در مسائل روز با بحث انتخابات روبه رور هستیم و خبرگزاری رسا این آمادگی را دارد که کارهای مشترکی را با پژوهشکده در این زمینه داشته باشد؛ تقویت گفتمان حضور در انتخابات در مقابل تهاجم دشمن قرار دارد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم/م

همچنین در این دیدار حجت الاسلام علی موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه این پژوهشکده از کارگروه های متعددی تشکیل شده، ابراز کرد: مهمترین نیازی که وجود دارد جمع آوری سرمایه‌های تبلیغی کشور است که دراین راستا حجم بالای از تجربه های تبلیغی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار تبلیغ سنتی، تبلیغ خانه به خانه و شهری دنبال شود، عنوان کرد: در دنیا کار های متفاوتی در زمینه تبلیغ صورت می گیرد ما در رابطه با روش های تبلیغی جدید کتابی را آماده کرده ایم، اگر تجربه های تبلیغی دنیا را به دست آوریم و ارتباطی برگزار کنیم در زمینه تبلیغ موفق تر عمل خواهیم کرد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم/م

حجت الاسلام حیدری‌ پور قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم(ع) نیز در این نشست با بیان اینکه پژوهشکده از پژوهش های نظری فاصله گرفته و به سمت پژوهش های کاربردی و ناظر به میدان حرکت کرده است، اظهار داشت: بخش عظیمی از فعالیت های پژوهشکده در فضای حوزوی است و از دریای عظیم نیروهای انسانی در قم بهره می برد.

قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم با تاکید براینکه نخ تسبیح این پژوهشکده مکتب امام است، عنوان کرد: قرائتی از اسلام که انقلاب اسلامی را متولد کرد و به پیش خواهد برد مورد تایید این پژوهشکده است و پیام تبلیغی را از قرائتی از اسلام می گیرد که انقلاب اسلامی را به پیش برده است.

ارسال نظرات