۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۷۴۹۱۹۲

نشست «هم اندیشی راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت» برگزار شد

نشست «هم اندیشی راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت» برگزار شد
به همت مجمع خطبا اصحاب الصاحب(ع) و با همکاری خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی «راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت» در سالن شهید حجت الاسلام دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد.

این نشست به همت مجمع خطبا اصحاب الصاحب علیه السلام(تحت اشراف هیئت زینبیون قم) و با همکاری خبرگزاری رسا برگزار شد و در آن راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور و سخنرانی حجج اسلام حبیب عباسی، محمدرضا بابایی، محمد سعادتمند، سید هادی عظیمی، سید رضا محبوبی، محمد هادی هدایت، علی جعفری، محمد یوسفعلی تبار، جواد فدایی، محمد امین باقرزاده، یاسر ماهری و جعفر اسکندری برگزار شد، راهکارهای مختلفی برای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت مورد ارائه قرار گرفت.

لزوم رعایت لازمه‌های روایتگری موثر، تسلط بر قالب‌ها و شیوه‌های روایتگری و پرهیز از سخنان و تحلیل های ناشیانه، رعایت آداب و اصول روایتگری، توجه به جهت گیری های افکار عمومی جامعه، توجه جدی به جهاد تبیین، ترویج و تقویت فرهنگ سازی عزت در جامعه از جمله راهکارهای ارائه شده در نشست هم اندیشی راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت بود.

همچنین در این نشست بر لزوم پرهیز از تخریب نیروهای امنیتی کشور و گرفتار نشدن در دام دشمنان، توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و امتداد این بیانات در جامعه، تبیین تقابل جبهه حق و باطل در افراد جامعه و لزوم پاسخگویی به شبهات تاکید شد.

نشست «هم اندیشی راهکارهای روایت سازی حوزوی از گفتمان مقاومت» برگزار شد

 

ارسال نظرات