۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۰۴۰۰
حجت الاسلام خوش نظر:

وظیفه روحانیون برانگیختگی مردم است

وظیفه روحانیون برانگیختگی مردم است
مبلغ فعال حوزوی با بیان اینکه زنجیره تواصی برای اینکه منتهی به حضور مردم شود، باید به صورت عرضی اتفاق بیفتد، گفت: در این صورت مردم در میدان صبر و بصیرت حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خوش نظر در نشست نقش مبلغین در امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات با عنوان چله تواصی با تاکید بر اینکه وظیفه روحانیون برانگیختگی مردم است، اظهار داشت: امتداد برانگیختگی پیامبر(ص) باید به برانگیختگی مردم ختم شود تا مردم به صحنه بیایند؛ رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که مردم در میدان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور مردم در انتخابات راهکارهایی وجود دارد، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین فرمودند که اساس کار جهاد تبیین است، ما با ذهن ها و دل ها مواجه هستیم، اگر دل ها قانع نشود جسم ها به کار نمی افتد.

مبلغین با دل های مردم مواجه است

حجت الاسلام خوش نظر با بیان اینکه زنجیره تواصی برای اینکه منتهی به حضور مردم شود، باید به صورت تواصی عرضی اتفاق بیفتد، گفت: در این صورت مردم در میدان صبر و بصیرت حضور پیدا خواهند کرد؛ شیوه دعوت مردم به تواصی و حضور در میدان در روایات بیان شده است.

وی با تاکید براینکه برای ایجاد تواصی عرضی باید حاکم دل های مردم شد، مطرح کرد: یکی از کارهای که در چله تواصی باید انجام شود نحوه ورود به دل های مردم است؛ زمانیکه قلب قانع شد جسم ها به دنبال اقناع قلب حرکت می کنند و نباید به کار جسمی اهمیت داده شود.

ارسال نظرات