۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۵۰۸۸۵
امام جمعه عجب شیر:

تبیین دستاوردهای انقلاب از وظایف مسؤلان است

تبیین دستاوردهای انقلاب از وظایف مسؤلان است
امام جمعه عجب شیر گفت: تبیین جنایات رژیم ستم شاهی برای مردم و بازگویی خیانت‌های خاندان پهلوی و تشریح دستاوردهای انقلاب از وظایف مسؤلان است.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی در نشست بصیرتی با بسیجیان عجب شیر افزود: در زمان ستم شاهی فقر و فلاکت بیداد می‌کرد معیشت مردم خیلی سخت و رقت بار بود در حالی که کشور درآمدهای زیادی داشت.

وی گفت: دربار شاه در حالی که برای عمران و آبادانی کشور هیچ فکری و برنامه‌ای نداشتند و ایام ذهاب به روستا و شهر با صعوبت انجام می‌شد شاه مملکت برای کشورهای غربی هدایا کلانی می‌فرستاد.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به ویژگی‌های رژیم ستم شاهی تاکید کرد: خیانت‌ها و جنایت‌های طاغوت غارت اموال عمومی مردم و هزینه آن برای عیش نوش خودشان نباید فراموش شود.

وی افزود: شاه، دیکتاتور به معنای حقیقی در دنیا بود، بین تمام حکومت‌های دنیا محمدرضا پهلوی از همه بیشتر مردم را شکنجه می‌داد ماموران ساواک در سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد آموزش‌های ویژه شکنجه‌گری را طی می‌کردند و با وضع فجیعی مردم و علمای این مرز و بوم را زجر و قتل می‌رساندند.

امام جمعه عجب شیر در پایان گفت: مردم بخاطر پیروزی انقلاب باید حمد و سپاس خدای را به جای بیاورند که از وضعیت اختناق و ظلم رژیم ستم شاهی بیرون آمدند و دین اسلام ناب محمدی را زنده کردند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات