۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۷۵۰۸۸۶
حجت الاسلام اکرمی:

مقاومت برابر با عزت و سازش با دشمن به منزله ذلت است

مقاومت برابر با عزت و سازش با دشمن به منزله ذلت است
حجت الاسلام اکرمی با اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: مقاومت برابر با عزت و سازش و مذاکره با دشمن به منزله ذلت هست. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه شهرستان سراب در خطبه‌ های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس و خبرگان تاکید کرد.

وی با خیرمقدم گویی به مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: برخی معلمان خرید خدمات جذب نشده اند و خواهشمندیم در این خصوص عنایت ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه کلیات طرح خرید خدمات آموزشی دارای اشکالات اساسی و غیرتخصصی است گفت: معلم باید آموزش کافی برای حضور در کلاس را ببینید. 

امام جمعه شهرستان سراب با اشاره به حمله به برج ۲۲ آمریکا در اردن که از مکان های سری و محافظت شده خاص هست ابراز داشت: این حملات ناشی از جنایات غزه هست و تبعات این حمله خروج کامل آمریکا از منطقه خواهد بود.

اکرمی در پایان با اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مقاومت برابر با عزت و سازش و مذاکره با دشمن به منزله ذلت هست. 

وحید نستوهی
ارسال نظرات