۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۵۱۲۰۲

هیئات مذهبی کاشان ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند

هیئات مذهبی کاشان ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند
اصفهان - دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان از آزادی ۲۰ زندانی محکومیت مالی از سوی هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علی اکبر جلال زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات هیات مذهبی کاشان در خصوص حفظ کانون گرم خانواده گفت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان طی ۶ ماهه گذشته ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند.

وی افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان با اولویت قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در راستای حفظ سلامت جامعه اقداماتی مانند آزاد کردن زندانیان را انجام دادند.

به گفته وی تنها یک هیات مذهبی ۷ زندانی جرائم غیرعمد درشهرستان کاشان را با مبلغ بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آزاد کردند و این زندانیان به کانون گرم خانواده برگشتند.

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان گفت: مردم شهرستان کاشان اثبات کردند در در کنار عزاداری بی نظیرشان، دستگیر افراد ضعیف جامعه به ویژه مددجویان جرایم غیرعمد نیز هستند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ آزادسازی زندانیان در کاشان از دیرباز زبان زد عام و خاص بوده است، افزود: آزاد سازی زندانی مربوط به دیروز و امروز هیئات مذهبی کاشان نیست، بلکه هیئات مذهبی با توجه به نیاز‌های جامعه اقداماتی موثری در سطح جامعه انجا می‌دهند.

جلال زاده همچنین با بیان اینکه هیئات مذهبی کاشان با بیان اینکه، هیئات مذهبی کاشان شعار شعور حسینی با شور حسینی را به اجرا درمی‌آورند، اظهار داشت: هیئات مذهبی کاشان به دنبال حفظ سلامت مردم با هدف تحقق شعور و شور حسینی در همه امور هستند.

به گفته وی یکی از بهترین و شادترین لحظات زندگی یک انسان که از عمق جان خوشحال می‌شود، آزادی یک زندانی در بند است.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا در کنار عزاداری‌ها، گره‌ای از مشکلات مردم باز کرده و از نیازمندان دستگیری کنیم، چر که تلاش در راستای آزادی زندانی جرایم غیرعمد نیز اقدامی امام حسینی است و روایات بسیاری مبنی بر اهمیت گره گشایی از مشکلات و دستگیری از نیازمندان و شاد کردن بندگان خدا را در اسلام داریم.

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان گفت: هیچ ثوابی بالاتر از کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نداریم ضمن اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در فعالیت‌های خیرخواهانه دیگر نیز حضور دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات