۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۳۶۱
رئیس قوه قضائیه:

رمز نهایی پیروزی بر مشکلات، حضور ثابت و دایمی مردم در صحنه است

رمز نهایی پیروزی بر مشکلات، حضور ثابت و دایمی مردم در صحنه است
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با مرور تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رمز طلایی و نهایی پیروزی بر همه این مشکلات، فقط حضور ثابت و دایمی مردم در صحنه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن اصفهان با اشاره به سابقه طولانی این شهر در عرصه شهادت و ایثار، دین و تشیع، علمای بزرگ و تاریخ و هویت کهن، اظهار کرد: محور اصلی این تمدن و هویت، مردم غیور، ایثارگر و فداکار هستند.

وی افزود: لذا این مردم بیش از هر کس دیگری ،شایسته خدمت هستند و امروز کارگزاران نظام باید خدمت صادقانه و شایسته ارایه دهند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به تقسیم بندی جهان به دو بلوک شرق و غرب در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تبعیت از حاکمیت هایی که مبتنی بر اومانیسیم و کمونیست بود گفت: در آن زمان این دو بلوک به هیچ کشوری اجازه استقلال کشور در عر زمینه اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی را نمی دادند و تمام کشورها و حاکمیت ها باید به هر نوعی به یکی از بلوک غرب و شرق وابسته شوند امام راحل با اعتماد به مردم و یاری خداوند، کاری معجزه گونه کرد.

وی تصریح کرد: در این زمان یک ملت و امام راحل با یک آرمان والا و با شعار استقلال و عدم اتما به بلوک شرق و غرب ومبتنی بر توکل بر خداوند و پشتیبانی از مردم و تکیه بر آموزه های قرآن و قیام عاشورایی، علیه طاغوت قیام کردند، براین اساس امام راحل با اعتماد به مردم و یاری خداوند، کاری معجزه گونه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال۵۷ یک معجزه قرن بود و انگشت تعجب بلوک شرق و غرب دنیا را برانگیخت، چرا که در تصور بلوک شرق و غرب پیروزی یک روحانی بدون داشتن سلاح و ادوات و ابزار و نداشتن هیچ پول و سرمایه و حمایت دیگر کشورها در جهان طاغوت غیر قابل ممکن بود و از این بابت شبه معجزه رخ داد.

رمز طلایی پیروزی بر همه مشکلات و قانه های دشمنان، حضور مردم در صحنه است

وی اذعان کرد: تکیه بر اسلام ناب، رهبری که ایمان به خدا، نبوت، ولایت و معاد داشت و یک ملت حامی و تلاشگر و با ایمان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رییس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: بسیاری از انقلاب های جهان و قیام در چند سال ابتدایی با انحراف روبرو شد ولی امروز معجزه بالاتر از پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم ۴۵ساله این انقلاب علی رغم همه فتنه ها وترورها و دشمنی ها جبهه استکبار است.

وی ادامه داد: پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ثابت کرد که آیات قرآن کریم عملی است، رمز پیروزی علیه جبهه طاغوت و استکبار با تکیه بر ایمان به خدا شدنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با مرور تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه شدید جبهه استکبار اعم از فتنه ها، کودتاها، ترورها، حضور نحله ها و نهضت های منحرف، گفت: رمز طلایی و نهایی پیروزی بر همه این مشکلات، فقط حضورثابت و دایمی مردم در صحنه است‌.

وی اضافه کرد: امروز ۴۵سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است و این ملت علی رغم داشتن تنگناهای اقتصادی، فشار معیشتی، وجود مشکلات متعدد اشتغال و ازدواج برای جوانان، مردم برای دفاع از نظام و ولایت و کشور حضور داشته و دارند.

اقتصاد و امنیت، اشتغال و رفع مسایل کمبود آب از اهم مشکلات کشور است

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: وجود انقلاب اسلامی در کشور ما چیزی جز نعمت الهی و عطیه الهی بر سر ما نیست، شک نداشته باشید پاداش و اجر حضور ملت ایران در صحنه، از سوی خداوند و رسول الله عطا می شود.

قطع شدن دست بیگانگان از همه جهات، استقلال، آقاگی ایران در جهان، ناتوانی و زبونی رژیم صهیونیست و امریکا، عزت ملت ایران، مستاصل شدن خائنان و دشمنان ایران، افول جبهه استکبار همگی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

توطئه امروز دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، ترکیبی از ناامنی داخلی، فشار بر مسایل ارزشی و فرهنگی، خارج کردن مردم از محور ولایت است و وظیفه همه کارگزاران در این شرایط این است که آگاه باشند بیشترین دین را به مردم داشته‌اند. اقتصاد و معیشت و امنیت از مسایل مهم نظام اسلامی است، اما از مسایل ذیل اقتصاد، بحث اشتغال و رفع بیکاری جوانان و برطرف کردن مشکلات آب در استان های خشک کشور چون اصفهان است.

ارسال نظرات