۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۵۱۶۵۷
امام جمعه موقت کاشان:

حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می شود

حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می شود
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: برگزاری انتخابات اسفنده ماه امسال یک آزمون بزرگ برای ملت ایران، مسؤولان، کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار پنجشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای محدوده پایگاه مقاومت ملامحسن فیض کاشانی و شهدای منطقه درب فین که در مسجد حضرت علی (ع) گذرحاجی درب فین برگزار شد، گفت: عمل به توصیه‌ها و سفارش شهدا سبب بصیرت افزایی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه دارد از ایثار و خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و جانبازان است و آن‌ها حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند.

امام جمعه موقت کاشان بهترین شیوه پاسداشت مقام شامخ شهدا را عمل به وصیت نامه و سفارش‌ها و سیره شهدا دانست و اظهار داشت: عدم فراموشی مهدویت از مهم ترین درخواست‌های شهدا از ما است.

وی همچنین دفاع از اسلام و دین و انقلاب در وصیت نامه‌های شهدا را یکی دیگر از سفارش‌های شهدا اعلام کرد و گفت: شهدا همواره ملت را به دفاع از ولایت فقیه و حفظ وحدت و استقامت بویژه در برابر دشمنان توصیه کرده اند.

به گفته وی شهدا بانوان را به حفظ حجاب و حضور در نمازجمعه سفارش کرده اند چرا که نمازجمعه کانون بصیرت افزایی و عبادت و وحدت و خار چشم دشمنان اسلام و نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات اسفندماه امسال سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن دانست و افزود: انتخابات اسفند امسال بسیار سرنوشت ساز است.

وی برگزاری انتخابات اسفنده ماه امسال را یک آزمون بزرگ برای ملت ایران، مسؤولان، کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها دانست و اظهار داشت: آزمون بزرگ انتخابات می‌تواند شخصیت بسیاری از افراد را به منصه ظور برساند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به انتخاب اصلح‌ترین فرد توسط مردم برای نشستن بر روی صندلی مجلس گفت: انتخاب افراد از سوی مردم در انتخابات یک حق و تکلیف است و هر فرد نسبت به انتخاب خود باید در روز قیامت جوابگو باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات