۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۵۲۲۰۱
مدیرکل صدا وسیمای استان قم تشریح کرد؛

جزئیات مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی در شبکه انتخاب

جزئیات مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی در شبکه انتخاب
حجت الاسلام لطفی نیاسر در گفت‌وگو باخبرگزاری رسا به تشریح جزئیات مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی در شبکه انتخاب و شبکه قم پرداخت.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مديركل صداوسيماي استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به راه اندازی شبکه تبلیغات انتخاباتی صداوسیما در سراسر کشور اظهار داشت: شبکه انتخاب از ابتکارات سازمان صداوسیما در این دوره از انتخابات می باشد که تعداد 200 شبکه در سراسر کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: به دلیل این که استان قم دارای یک حوزه انتخاباتی است، شبکه ای در استان راه اندازی شد و تقریبا به مدت 1 ماه است که برنامه های این شبکه روی آنتن پخش می شود که در مجموع، تعداد 47 نفر از نامزدهای انتخاباتی ثبت نام کردند تا از این امکان و ظرفیت، استفاده کنند.

مديركل صداوسيماي استان قم بیان داشت: برخی از این نامزدها ویدیوی 20 دقیقه ای ارسال کرده و برخی نیز در مناظرات شرکت کردند که در مجموع 32 نفر در مناظرات شرکت کردند که البته تعداد 2 نفر از نامزدها بعد از سه برنامه، از شرکت در ادامه برنامه ها انصراف دادند و بقیه نامزدها تا انتهای مناظرات شرکت داشتند.

وی افزود: این 36 نفر در دو گروه 18 نفری به مناظره پرداختند که مناظرات نیز از طریق شبکه انتخاب در ساعت های 9:30 صبح و 21:30 پخش می شود و در شبکه قم نیز به دلیل این که استان قم، تک شهرستانی بود به دستور ریاست سازمان، از شبکه استانی قم نیز در ساعت های 8 صبح و 15 عصر مناظرات را پخش می کنیم.

مديركل صداوسيماي استان قم خاطرنشان کرد: مناظرات نامزدهای انتخاباتی به صورت تقطیع شده در فضای مجازی مرکز صداوسیمای استان نیز منتشر می شود.

وی بیان داشت: علاقه مندان برای پیگیری شبکه انتخاب، باید کانال یابی مجدد کرده و براساس چینش های فنی که قرار گرفته است، بعد از شبکه های رادیو نما، شبکه قم را انتخاب کرده و مناظره های نامزدها را مشاهده کنند.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به مناظرات برگزار شده از نامزدها انتخاباتی در روزهای گذشته و انتشار الباقی مناظرات آنان در روزهای آینده اظهار داشت: امروز سری چهارم مناظرات نامزدها را پخش خواهیم کرد و تا روز هفتم نیز پخش مناظرات ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات