۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۵۳۳۳۲
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

سرگذشت پژوهی برای هر شهید کاشان انجام شود

سرگذشت پژوهی برای هر شهید کاشان انجام شود
اصفهان – سردارآزادی به لزوم سرگذشت پژوهی برای هریک از شهدای شهید کاشان تأکید کرد و گفت: سرگذشت پژوهی شهدا به معنی پژوهش توصیفی است که برای هر شهید باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردارعبدالرضا آزادی عصردوشنبه در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای شهرستان کاشان به لزوم اجرای کار هنری در کاشان اشاره کرد و گفت: سرگذشت پژوهی برای هریک از شهدای شهید کاشان انجام شود.

وی با بیان اینکه سرگذشت پژوهی شهدا به معنی پژوهش توصیفی است که برای هر شهید باید انجام شود، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید باید ریزه کاری زندگی شهدا باید کشف و معرفی شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزاری یادواره و اجلاسیه تخصصی، بازسازی عکس شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا را یک فصل کار کنگره دانست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر مقوله انجام کار هنری برای شهدا تاکید و می‌فرماید، ریزکاری‌های زندگی شهدا باید با زبان هنر بیان شود و این فصل دیگری از کنگره ملی شهدای شهرستان کاشان است.

سردار آزادی همچنین فضاسازی با سردیس، تندیس، دیوارنگاره و نقاشی دیواری را فصل سوم کنگره شهدا اعلام کرد و اظهار داشت: برانگیختگی و جریان سازی به گونه‌ای که با کار هنری جامعه را به سمت شهدا سوق دهیم هم از فصل‌های مهم کنگره ملی شهدای شهرستان کاشان است.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان مردم ۱۸۰۰ شهید در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم اسلام و نظام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات