۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۵۴۲۸۷

تجمع مردمی در تبریز برای مطالبه برخورد قاطع با رژیم غاصب صهیونیستی

تجمع مردمی در تبریز برای مطالبه برخورد قاطع با رژیم غاصب صهیونیستی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تجمع شبانه مردمی در تبریز برای مطالبه برخورد قاطع با رژیم غاصب صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی از تجمع شبانه مردمی در تبریز برای مطالبه برخورد قاطع با رژیم غاصب صهیونیستی خبر داد و گفت: ‌به دنبال حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق که در واقع خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، مردم تبریز در میدان ساعت تجمع کردند.

وی مطالبه برخورد قاطع با رژیم غاصب صهیونیستی را محور اصلی این تجمع دانسته و افزود: رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی که ماه هاست در حال به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است، در آخرین جنایت خود پا را فراتر گذاشته و به خاک جمهوری اسلامی ایران تعرض کرده و تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان را به شهادت رسانده و مردم تبریز در این تجمع برخورد قاطع و بدون ملاحظه با این رژیم را مطالبه می کنند.

گفتنی است، حدود ساعت 17 عصر روز گذشته، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد که این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل آن شد.

وحیدنستوهی
ارسال نظرات