۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۴۳۶

اعلام آمادگی اهالی رسانه قم برای انعکاس حماسه آفرینی مردم در روز قدس

اعلام آمادگی اهالی رسانه قم برای انعکاس حماسه آفرینی مردم در روز قدس
خانه مطبوعات استان قم به نمایندگی جامعه رسانه ای استان از اقشار مردم انقلابی شهر مقدس قم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، خانه مطبوعات استان قم به نمایندگی جامعه رسانه ای استان از اقشار مردم انقلابی شهر مقدس قم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
با دوراندیشی و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده تا به این بهانه، توطئه شوم دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی علیه قدس شریف این پاره تن امت اسلام و قبله نخستین مسلمین به فراموشی سپرده نشود.

امسال در حالی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود که ملت و نیروهای مقاومت فلسطین طی ماه های گذشته با اجرای عملیات طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را از بین برده اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب یک شکست غیرقابل ترمیمی بر این رژیم سفاک وارد آوردند که این دفاع مشروع در راستای ایستادگی و جلوگیری از تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین بوده است.

به دنبال کشتار بی رحمانه هزاران نفر از مظلومان غزه در حملات همه جانبه و جنون آمیز صهیونیست ها طی ماه ها و هفته های اخیر، امروز فلسطین و قدس شریف موضوع وحدت‌بخش جهان اسلام بوده و به عنوان نمادی از تقابل حق و باطل در بین آزادی خواهان عالم شناخته شده و به نقطه عطفی در مناسبات جهانی و تمدنی دنیای معاصر مبدل گشته است.

در روزهای اخیر بار دیگر دست رژیم اشغالگر قدس به خون رزمندگان و فرزندان برومند ایران اسلامی آلوده شده و در حمله ناجوانمردانه هوایی به ساختمان کونسولگری جمهوری اسلامی در دمشق شماری از مستشاران نظامی را به شهادت رساندند که امید است به فرموده رهبر معظم انقلاب «رژیم صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آن‌ها را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد.»

خانه مطبوعات استان قم نیز به نمایندگی جامعه رسانه ای استان ضمن دعوت از اقشار مردم انقلابی شهر مقدس قم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می دارد که اصحاب رسانه استان آماده اند تا حضور حماسی و غیرتمندانه مردم ولایتمدار قم در تجدید بیعت با آرمان های قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و سر سپردگان آن ها را در قالب های مختلف خبری مخابره و به تصویر بکشد.

ارسال نظرات