۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۵۴۹۶۳
سردار اشتری:

شهید زاهدی مطیع محض رهبر معظم انقلاب بود

شهید زاهدی مطیع محض رهبر معظم انقلاب بود
سردار اشتری گفت: شهید زاهدی مطیع محض رهبر معظم انقلاب بود و در جبهه مقاومت هم اعتقاد داشت باید با سیدحسن نصرالله هماهنگ باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حسین اشتری در مراسم بزرگداشت سردار زاهدی فرمانده دلاور تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت که در تالار شهر کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه جبهه مقاومت از داشتن شهید زاهدی محروم شد، گفت: شهید زاهدی سرباز گمنام امام زمان (عج) بود که تشییع پرشکوه در اصفهان گواه عزت این شهید است. 

وی افزود: همه تلاش شهید زاهدی اقتدار جبهه مقاومت بود و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و ولایت هیچ وقت کوتاهی نکرد.

مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه شهادت شهید زاهدی در سفارت ایران در سوریه سبب محکومیت بین المللی رژیم غاصب صهیونیستی شد، اظهار داشت: بر اساس قوانین بین المللی هیچ دولتی اجازه ندارد به سفارت کشور دیگر تجاوز نظامی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سه دوره‌ای که شهید زاهدی در جبهه مقاومت بود پیشرفت‌های زیادی در جبهه مقاومت انجام شد گفت: شهید زاهدی مطیع محض رهبر معظم انقلاب بود و در جبهه مقاومت هم اعتقاد داشت باید با سیدحسن نصرالله هماهنگ باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه شهید زاهدی مطیع امامین انقلاب بود، افزود: علاوه بر سوابق رزمی و میدانی که فرمانده‌ای مقتدر بود اما اخلاص وی بر همه این فضیلت‌ها سبقت گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله، زاهدی را مهاجر الی الله و فرمانده‌ای متواضع و مجاهد و مقتدر می دانست، اظهار داشت: بصیرت از ویژگی‌های شهید زاهدی بود.

مراسم بزرگداشت سردار زاهدی فرمانده دلاور تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت با نواخته شدن مارش نظامی و نوحه‌خوانی مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) با حضور سردار حسین اشتری مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور و خانواده این شهید والامقام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، مدیران و مسئولان و یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم مومن و انقلابی کاشان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مجموعه فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل (ع) و لشکر ۸ نجف اشرف برگزار و از خانواده شهید زاهدی استقبال پرشور و شایسته‌ای انجام شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات