۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۵۵۹۱۰
گزارش رسا از سفر دو روزه سردار رادان به قم؛

از حمایت قاطع علما و حوزویان از طرح نور تا عزم جزم فراجا برای مقابله با ناهنجاری ها

از حمایت قاطع علما و حوزویان از طرح نور تا عزم جزم فراجا برای مقابله با ناهنجاری ها
سفر دو روزه سردار رادان به شهر مقدس قم، ایام شیرین و پر خاطره ای را برای وی رقم زد. اقشار مختلف مردم، علما، اساتید و نهادها، مؤسسات و مراکز حوزوی ضمن درخواست تداوم طرح نور در کشور، حمایت قاطع خود از فراجا را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اجرای طرح نور خواسته اقشار مختلف مردم بوده و حمایت علما، اساتید و نهادها، مؤسسات و مراکز حوزوی را در پی داشته است و اساتید و شخصیت ها و مراکز حوزوی ضمن تحسین مجاهدت فراجا خواستار همکاری همه نهادها و دستگاه ها با نیرو انتظامی برای تحقق اهداف این طرح هستند.

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور برگزار شد

در همین راستا سفر دو روزه سردار رادان به شهر مقدس قم، ایام پرخاطره ای برای وی رقم زد. نخستین برنامه سردار رادان حضور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور(عفاف و حجاب) بود که این اجتماع در صحن مملو از جمعیت امام رضا حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور برگزار شد

حضور پرشور مردمی از جمله طلاب، روحانیون و اساتید از ویژگی های این مراسم بود. حاضران با دادن شعارهای «نیروی انتظامی تشکر تشکر- نیروی انتظامی حمایت حمایت- جامعه ایرانی حجاب اسلامی، نهضت ماجلوه ای از کوثر، حجاب ما پیروی از فاطمه است- پیرو فاطمه دهد این شعار، حجاب برای ما بود افتخار- سردار قهرمان ما تشکر تشکر- رادان به میدان آمده، بوی شهیدان آمده» از سردار رادان حمایت کردند.

از حاشیه های این مراسم حضور چشمگیر بانوان محجبه در صحن امام رضا و پلاکاردهایی با موضوع حجاب بود.

طرح نور با جدیت دنبال می‌شود/ همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم

طرح نور با جدیت دنبال می‌شود/ همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور( عفاف و حجاب) گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند. از اراده و همت و دعای شما سپاسگزارم.

وی افزود: بدانیم که در معرکه های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برای آنها ندارد، لذا دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

م/ گزارشی از سفر سردار رادان به قم

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری سخنران این مراسم ضمن مطالبه از قوای سه گانه اظهار داشت: هرچه زودتر باید قانون الزام حجاب تصویب و در اختیار دولت و سایر نهادها قرار گیرد، قوه قضاییه همچنان که با مفسدان اقتصادی و ناقضان امنیت مقابله می کنند باید با بی حیایی هم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه همه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، تصریح کرد: اسلام تماشاچی نمی خواهد، مردم تماشاچی شدند که دستان علی بسته شد و زینب کبری به اسارت رفت، تا بی حیایی در جامعه می بینیم باید با قول لین و محکم تذکر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است، اذعان داشت: قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف است پس باید رعایت کرد.

وی بیان کرد: همه مردم، اصناف و قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم تا مبارزه با بی عفتی و بی حجابی هم به نتیجه برسد.

م/ گزارشی از سفر سردار رادان به قم

امضای طومار تشکر و اعلام حمایت از طرح نور فراجا

مردم ولایتمدار قم در حاشیه اجتماع بزرگ حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) با هزاران امضا، تشکر و قدردانی خود را در طوماری به سردار رادان اعلام کردند.

 

تعداد بازدید : 2
 
 
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در اجتماع ۶ هزار نفری مردم قم که در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشکر از مردم در حمایت از طرح نور فراجا از دیگر نهاد‌های مسئول در امر حجاب خواست تا قدر و سهم خویش را در این راستا ایفا کنند.
 
گزارش خبرگزاری رسا حاکی است برنامه روز دوم سردار رادان با قدردانی و تکریم مدارس علمیه، موسسات، مراکز فقهی و حوزوی قم از فرماندهی نیروی انتظامی همراه بود.
 
 
در این جلسه که به میزبانی مدرسه عالی فقهی حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی قدردانی و حمایت این مرجع تقلید از سردار رادان و اجرای طرح نور به فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور را ابلاغ کرد.
 
م/ گزارشی از سفر سردار رادان به قم
 
مادر شهید معماریان نیز در این مراسم اظهار داشت: حاضرم برای دفاع از حجاب و عفاف سیلی بخورم به شرط آنکه نیروی انتظامی با بی حجابی و بی عفتی مقابله کند.
 
م/ گزارشی از سفر سردار رادان به قم
 

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور نیز در مراسم اظهار داشت: قصه پر غصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین حاصل از علم در مورد حجاب و عفاف است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه قصه پر رمز و راز حجاب و عفاف برنامه دشمن است گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن با برنامه کامل، دقیق و پا به کار و مصمم عمل می‌کند؛ یکی از جا‌هایی که دشمن در کفر خود استوار و ثابت قدم است قضیه حجاب و عفاف است.

این گزارش می افزاید، پایان سفر دو روزه سردار رادان به قم، شرکت وی در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان به عنوان برجسته ترین نهاد حوزوی کشور، بود.

م/ گزارشی از سفر سردار رادان به قم

در این جلسه که به ریاست آیت الله حسینی بوشهری و با حضور تعدادی از اعضای جامعه مدرسین آیات سید احمد خاتمی، مهدی شب زنده دار سید احمد حسینی خراسانی، محمود رجبی، عباس کعبی، احمد بهشتی، محسن فقیهی، نجم الدین طبسی، مرتضی مقتدایی، محمد غروی، علی مومن و دیگر اعضای جامعه مدرسین برگزار شد؛ حاضران به بیان دیدگاه های خود درباره ماموریت های کاری فراجا پرداخته و شجاعت و مجاهدت های سردار رادان و دیگر عوامل نیروی انتظامی کشور در برخورد با ناهنجاری ها؛ بویژه مفاسد اخلاقی و پدیده کشف حجاب سازمان یافته را ستایش کردند.

حمایت اعضای جامعه مدرسین از فراجا و سردار رادان
در حاشیه این جلسه مهم شماری از اعضای جامعه مدرسین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری رسا، ضمن تشریح جزئیات دیدار سردار رادان با اعضای این نهاد برجسته حوزه، حمایت قاطع خود را از فراجا و طرح نور اعلام کردند.

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات