۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۵۶۸۹۶
آیت‌الله مدرسی‌ یزدی:

انتخابات به خوبی و با سهولت در حال برگزاری است

انتخابات به خوبی و با سهولت در حال برگزاری است
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه انتخابات در مرحله اول انصافا دقیق و مستحکم برگزار شد، تصریح کرد: در این مرحله و تا این ساعت نیز برگزاری انتخابات خوب بوده و امید است شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پس از بازدید از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به گفتگو با آن‌ها پرداخت.

وی ابتدا اظهار داشت: الحمدلله مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور ملت بزرگ ایران در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به صورت باشکوه و دشمن‌شکن برگزار شد که البته در ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان، انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی خاطرنشان کرد: از تجربیات برگزاری و نظارت بر مرحله اول انتخابات در مرحله دوم استفاده شده و از این رو تعداد حوزه‌ها برای برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک افزایش یافته است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با استناد به گزارش‌های دریافتی از حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رای گفت: تاکنون استقبال مردم خوب بوده و باتوجه اینکه امروز یک روز تعطیل است، پیش‌بینی می‌شود که مردم در ساعات آینده بنا بر احساس وظیفه و تکلیف حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رای داشته باشند و به کسانی که شایسته نمایندگی مجلس هستند، رای خواهند داد.

وی در ادامه از دست‌اندرکاران انتخاباتی اعم از مجریان و ناظران که تلاش می‌کنند تا انتخابات با روال قانونی، به خوبی و با سهولت برگزار شود، قدردانی کرد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی تاکید کرد: انتخابات در مرحله اول انصافا دقیق و مستحکم برگزار شد. در این مرحله و تا این ساعت نیز برگزاری انتخابات خوب بوده و امید است شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین بیان داشت: ان‌شالله نتایج در اسرع وقت از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی در پایان از رهنمودهای مقام معظم رهبری که صبح امروز در ساعات نخست رای‌گیری و پس از اینکه رای‌شان را به صندوق انداختند بیان نمودند، تشکر کرد.

ارسال نظرات