۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۷۱۰۶

جزئیات تفاهم نامه حوزه های علمیه با سازمان انرژی اتمی ایران

جزئیات تفاهم نامه حوزه های علمیه با سازمان انرژی اتمی ایران
از نکات مندرج در تفاهم نامه منعقد شده بین حوزه های علمیه و سازمان انرژی اتمی بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل حوزویان در راستای اهداف طرفین به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی امضای تفاهم نامه حوزه های علمیه با سازمان انرژی اتمی که در حاشیه  سفر رئیس جمهور و هیئت دولت و با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و دکتر محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی منعقد شد، برخی از کاربران فضای مجازی و طیف اصلاح طلب و زاویه دار در پی استهزاء این تفاهم نامه برآمده و ظرفیت های حوزه را در این عرصه زیر سؤال بردند.

این در حالی است که دروس فقه متعددی به صورت تخصصی در حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه قم راجع به مباحث دینی و فقهی انرژی هسته ای و نیز دروس متعددی از ناحیه اساتید و بزرگواران و فضلای حوزوی تشکیل شده و علمای زیادی بخشی از درس خارج خود را به تبیین مبانی فقهی، دینی و قرآنی حرمت تولید و بکارگیری سلاح های کشتار جمعی اختصاص داده اند.

از نکات مندرج در تفاهم نامه منعقد شده بین حوزه های علمیه و سازمان انرژی اتمی بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل حوزویان در راستای اهداف مذکور به شمار می آید.

این تفاهم نامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، معاون ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در تاریخ 21 اردیبهشت ماه سال جاری به امضا رسیده است.

ارسال نظرات