۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۵۷۴۹۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان مطرح کرد؛

احیای امر به معروف و نهی از منکر، لازمه داشتن جامعه ای آسیب ناپذیر و مقاوم

احیای امر به معروف و نهی از منکر، لازمه داشتن جامعه ای آسیب ناپذیر و مقاوم
حجت الاسلام مهدوی‌نیا با بیان اینکه اگر ما می‌خواهیم جامعه ای آسیب ناپذیر و هوشیار و مقاوم داشته باشیم لازمه آن ترویج و احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر است، گفت: در این راستا مسئولان و مردم در کنار هم باید به رسالت خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا، ظهر امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ از منکر شهرستان دورود با بیان‌ اینکه پایه و اساس امربه معروف و نهی‌ از منکر قدرت و عقلانیت است، گفت: داشتن جامعه ای آسیب ناپذیر و مقاوم در برابر آسیب های اجتماعی احیا و ترویج فریضه امربه معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر لرستان افزود: در نظام اسلامی بالاترین قدرت مردمی است و بازوی اجرایی آن مسئولان هستند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه در نظام اسلامی بالاترین قدرت مردمی است و بازوی اجرایی آن مسئولان هستند، بیان کرد: اولین گام امر به معروف و نهی‌ از منکر باید از مسئولین شروع شود.

وی با بیان اینکه امربه‌‌ معروف یعنی امر به معروفی انجام شود که ترک شده و نهی‌ از منکری که رواج یافته است، گفت: اگر جامعه نسبت به فریضتین  امربه‌ معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشند، حتما مسئولین نسبت به این فریضتین بی‌تفاوت بوده‌اند.

حجت الاسلام مهدوی نیا اظهار کرد: دبیر به دنبال اجرای مصوبات ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر است و باید مورد حمایت قرار گیرد تا مصوبات به نتیجه برسد‌‌، گفت: مردم و مسئولین باید در کنار هم اقدام کنند تا معروفات گسترش یابد و منکرات ریشه‌کن شوند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر را احیا و قوی کنیم و برای داشتن جامعه ‌ای مهدوی و فراهم کردن زمینه ظهور باید امر به معروف و نهی‌ از منکر گسترش یابد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات