۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۵۷۶۹۴
آیت الله اراکی:

آیت الله رئیسی شخصیتی کم نظیر بود که جان خود را در راه خدمت به اسلام و مردم فدا کرد

آیت الله رئیسی شخصیتی کم نظیر بود که جان خود را در راه خدمت به اسلام و مردم فدا کرد
آیت الله اراکی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان بیان داشت: این شخصیت کم نظیر در راه خدمت اسلام و مردم جان خود را فدا کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

شهادت قهرمان خدمت و سید مظلومان و مجاهدان در راه خدا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و حضرت آیت الله آل هاشم و بزرگان خدمتگزار همراهشان را به همه امت اسلام و به ویژه به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض میکنم.

تصادفی نیست که هشتمین رئیس جمهور ما در سالروز ولادت هشتمین امام ما به افتخار وصال محبوب نائل گردد. این شخصیت کم نظیر در راه خدمت اسلام و مردم جان خود را فدا کرد و بار دیگر خاطرات شهیدان بزرگ خدمت در این نظام را همچون شهید بهشتی، شهید رجائی، شهید باهنر، شهید قاسم سلیمانی و دیگر ستارگان آسمان شهادت و خدمت را تازه کرد.

از خدای بزرگ مسئلت داریم سایه پر برکت مقام معظم رهبری را بر سر این ملت و بر سر عموم جامعه اسلامی مستدام بدارد. 

این ضایعه بزرگ را به حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و امت اسلامی به ویژه ملت بزرگ و سربلند ایران و حضرت آیت الله علم الهدی و همسر فاضله و بزرگوار این شهید عزیز و سایر بازماندگان ایشان تسلیت میگویم و از خدای بزرگ متضرعانه میخواهم این خسارت بزرگ را با کرمش جبران کند و گام های این ملت را به سوی قله های بلند پیشرفت استوار بدارد. 

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین
محسن اراکی
۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳
۱۱ ذی القعده ۱۴۴۵

ارسال نظرات