۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۵۷۷۴۱
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا؛

ناامیدی و خستگی ممنوع است

ناامیدی و خستگی ممنوع است
بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت خادمان ملت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بمناسبت شهادت خادمان ملت بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رئیس جمهور مخلص، مجاهد و خستگی ناپذیر،کشورمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران آسمانی شد و با همراهان انقلابی شان  نماینده معزز مقام معظم رهبری و امام جمعه مردمی و محبوب تبریز حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم و استاندار جوان و ولایی و امام رضایی دکتر رحمتی  در کنار وزیر امورخارجه دکتر امیر عبداللهیان کمک و یار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ملکوت اعلی پیوستند.

این ضایعه بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و همه عاشقان ایران و انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم. 

تلاش زایدالوصف این مرد متواضع، زاهد و بلندهمت ترازی از خدمت بی منت را پیش روی خدمتگزاران ملت گشود و امید را در دلهای محرومان زنده کرد که دستیابی به آن جز با عشق جگرسوز به مردم ممکن نیست.

چه جمعی سبکبالانه دیروز از استان ما به بهشت پرکشیدند چه مهمانانی با میزبانان کنار هم سوختند و دلهایمان را سوزانیدند.خداوندا! ایشان و یارانش را بهشتی و همه ما را ذیل رحمت واسعه خود عاقبت به خیر به سوی کمال مطلق خویش رهنمون کن.

به قله می رسیم و ناامیدی و خستگی ممنوع است هر چند دلسوخته ایم ولی چشم به ولی امرمان دوخته ایم.

بسیج به حول و قوه الهی راه آن مرد بزرگ را به قدر وسع خود پی گرفته و سهم خود را در این حرکت بزرگ الهی ایفا خواهد کرد.

بسیج جامعه زنان استان آذربایجان شرقی

وحید نستوهی
ارسال نظرات