۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۰۱۲۴

جلد نخست کتاب قرآن و زندگی تدوین شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تفسیر ترتیبی و ترجمه مرکز فرهنگ و معارف قرآن از تدوین جلد نخست کتاب قرآن و زندگی با هدف آشنایی توده مردم با آموزه‌های قرآنی خبر داد.
قرآن


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر حسینی، مدیر گروه تفسیر ترتیبی و ترجمه مرکز فرهنگ و معارف قرآن از تدوین جلد نخست کتاب قرآن و زندگی با هدف آشنایی توده مردم با آموزه‌های قرآنی تا پایان ماه جاری خبر داد.

وی با اشاره به گزینش برخی موضوعات اخلاقی، تربیتی مسایل مورد نیاز مردم در تدوین این کتاب افزود: جلد نخست کتاب قرآن و زندگی در 160 صفحه در دست انتشار بوده و جلد دوم آن نیز مراحل تدوین را طی می‌کند.

مدیر گروه تفسیر ترتیبی و ترجمه مرکز فرهنگ و معارف قرآن خاطرنشان کرد:‌ براساس مطالب این کتاب، قرآن کریم زندگی را به دو بخش مادی و معنوی تقسیم می‌کند که راه حرکت به سوی جامعه صالح و دستیابی به حیات طیبه که همان زندگی معنوی است، فراگیری آموزه‌های قرآن و عمل به آن است.

براساس گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت:‌ در تدوین این کتاب سعی شده است تا مضمون آیات قرآن کریم با زبانی ساده و روان و به دور از استدلال‌های پیچیده و طولانی برای فهم عموم مردم تبیین شود. /920/د102/ع

ارسال نظرات