۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۸۰۴۹۴
با حضور در گلزار شهدای کرمان صورت گرفت؛

ادای احترام آیت‌الله نوری‌همدانی به مقام شامخ شهدا

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری‌‌همدانی، که جمعه شب با استقبال مسؤولان استان کرمان وارد این استان شد، صبح امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
2/  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید، جمعه شب با استقبال رسمی حجت‌الاسلام سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت های این استان در فرودگاه، وارد شهر کرمان شد.

این مرجع تقلید که به مدت یک هفته در استان کرمان حضور خواهد داشت، صبح شنبه در سالروز بعثت گرامی رسول اکرم(ص) برنامه های خود را با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم معنوی که خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسؤولان بنیاد شهید، نمایندگان استان، امام جمعه و دیگر شخصیت های حوزوی و استانی کرمان حضور داشتند، حضرت آیت الله نوری همدانی بر سر مزار شماری از شهدای کرمان و همچنین تعدادی از روحانیان برجسته این شهر حضور پیدا کرد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی که با هیاتی همراه به استان کرمان سفر کرده است، با نخبگان دانشگاهی و حوزوی، خانواده های شهدا، طلاب و روحانیان، مسؤولان و مدیران استان، تشکل های مردمی و نیروهای مسلح استان کرمان دیدار و گفت و گو خواهد کرد./924/پ202/ج

ارسال نظرات