۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۸۲۳۸۲
در دیدار با وزیر تعاون مطرح شد؛

قدردانی آیت الله مصباح یزدی از اقدامات و طرح های شجاعانه دولت

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، در دیدار با وزیر تعاون،‌ با تحسین اقدامات شجاعانه دولت خدمتگذار در راستای خدمات رسانی به مردم و جامعه،‌ این تلاش ها و خدمات را در مقایسه با دیگر دولت ها در شرایط خاص داخلی و بین المللی کم نظیر توصیف کرد.
قدردانی آیت الله مصباح یزدی از اقدامات و طرح های شجاعانه دولت
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) شب گذشته، در دیدار وزیر تعاون افزود: دولت با وجود تمام سختی ها، اتهامات را به جان خرید و با جرات و شجاعت طرح مسکن مهر را به پیش برد.

به گفته وی، بهترین مسؤولان بعد از انقلاب اسلامی، کسانی بودند که در طرح مسکن مهر خالصانه و صمیمانه تلاش کردند.

آیت الله مصباح یزدی افزود: بعد از اینکه دولت نهم انجام اینگونه خدمات را به عهده گرفت، کارشکنی های زیادی صورت گرفت تا این اقدامات محقق نشود، ولی با عنایت خداوند برخی خدمات دولت نهم به ثمر رسید و برخی دیگر در حال انجام است.

وی مساله مسکن را یک مشکل بزرگ اجتماعی در کل جهان دانست و افزود: کشورهای بزرگ و پیشرفته جهان با وجود طرح های مختلف هنوز نتوانسته اند این مشکل را حل کنند.

آیت الله مصباح اضافه کرد: کشوری نوپا که با هزار جور مشکلات داخلی و بین المللی دست و پنجه نرم می کند و تمام قدرت های جهان برای نابودی آن صف آرایی کرده اند، ابتکاری کرده و مشکل مسکن مردم را حل نموده است.

وی گفت: باید سال ها بگذرد تا زمینه ای فراهم شود و افرادی از روی بی طرفی قضاوت کنند که چه خدماتی در این دولت صورت گرفته است.

آیت الله مصباح تصریح کرد: باید تاریخ قضاوت کند که کارهایی که در دولت های اخیر انجام گرفته، در مقایسه با اقدامات سایر دولت ها در شرایط خاص داخلی و بین المللی که زندگی می کردیم، چه جایگاه و ارزشی داشته است.
وی افزود در سال های اخیر کارهای متعددی صورت گرفت که هر یک از این ها چیزی شبیه اعجاز تلقی می شود.

آیت الله مصباح یزدی، سهمیه بندی بنزین را از دیگر اقدامات مثبت دولت نهم عنوان و بیان کرد: هیچ یک از دولت های گذشته جرات انجام چنین کاری را نداشتند و خداوند شجاعت انجام طرح سهمیه بندی بنزین را به مسوولان دولت نهم داد.

به گزارش ایرنا، وی در پایان با تاکید بر اهمیت شکرگذاری نعمت های الهی گفت: شکرگذاری نعمت دولت و مسؤولانی که توفیق خدمت گذاری به مردم را دارند، کمک به برطرف کردن نقایص است. /924/د102/ص
ارسال نظرات