۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۲۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

آشنایی مبلغان با شیوه های روزآمد تبلیغی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آشنایی مبلغان با شیوه های تبلیغی را ضروری دانست و گفت: با توجه به تاکتیک های دشمنان برای تضعیف باورهای دینی نسل جوان، تبلیغ کارآمد و تأثیر گذار نیازمند ابزاری به روز است.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران از آموزش تخصصی 173 روحانی مستقر امسال در استان خبر داد.

وی با اشاره به فراخوان عمومی واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برای شرکت در آزمون تخصصی دوره های کوتاه مدت در استان، افزود: بیش از 250 روحانی در این آزمون شرکت کردند که از میان آنها 173 نفر پذیرفته شده در یک دوره آموزش کوتاه مدت تخصصی شرکت کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از طرح جذب و استقرار روحانیان در روستاه های استان خبر داد و یادآور شد: این اداره کل همه ساله بر اساس سهمیه ابلاغی از مرکز از بین روحانیان متقاضی، آزمونی برگزارمی کند و تعدادی از برگزیدگان این آزمون را برای امر تبلیغ به مناطق روستایی اعزام می کند.

حجت الاسلام شکریان افزود: در حال حاضر حدود 80 روحانی در مناطق مختلف روستایی این استان جذب و مستقر هستند که تعداد 24 نفر از این روحانیان امسال به صورت تمام وقت و نیمه وقت جذب و مستقر شدند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به برگزاری دومین دوره آموزش تخصصی روحانیان مستقر بهمن ماه در فریدونکنار اشاره کرد و گفت: این دوره در راستای ارتقای آگاهی های تخصصی روحانیان مستقر با شرکت 75 نفر از روحانیان مستقر برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در این دوره شرکت کنندگان موضوعات آموزشی مدیریت فرهنگی و احکام تخصصی را به صورت فشرده با حضور استادان با تجربه حوزه و دانشگاه فرا گرفتند، ادامه داد: واحد اعزام مبلغ این اداره به صورت فصلی دوره های آموزشی و گردهمایی هایی را جهت تقویت توان تبلیغی روحانیان در استان برگزار می کند.

حجت الاسلام شکریان، آشنایی مبلغان با شیوه های روزآمد تبلیغی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تاکتیک های گوناگون دشمنان برای تضعیف باورهای دینی نسل جوان جامعه تبلیغ کارآمد و تأثیرگذار نیازمند ابزاری مناسب و به روز است.

وی برگزاری آموزش های تخصصی را یکی از راهکارهای مناسب برای آشنایی مبلغان با شیوه های روز تبلیغ دین برشمرد و ادامه داد: برگزاری دوره های تخصصی تبلیغ برای روحانیان ضروری است./950/پ202/ص
ارسال نظرات