۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۱۷۲
تابستان امسال؛

دوره آموزشی فیلم نامه‌‌نویسی قرآنی در اندیمشک برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی فیلمنامه نویسی قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک برگزار خواهد شد.
نگاتيو
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دوره آموزشی فیلم نامه نویسی قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این دوره آموزشی، با هدف ترویج معارف قرآنی و تقویت بنیه دینی نسل جوان و همچنین زمینه‌سازی بهتر برای رشد و بالندگی هنرمندان متعهد، این اداره در سال آینده، برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی فیلم نامه‌نویسی قرآنی با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآنی منهاج‌النور شهرستان اندیمشک و با حمایت مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تابستان امسال برگزار خواهد شد.

گسترش مفاهیم والای انسانی و اسلامی در قالب هنر از دیگر ضرورت های راه اندازی دوره آموزشی فیلم نامه نویسی قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اعلام شده است.

گفتنی است، این کارگاه در دو دوره مقدماتی 45 ساعته و یک دوره تخصصی 90 ساعته برگزار می‌شود که در پایان هر دوره به قبول‌شدگان مدرک معتبری اعطا خواهد شد.

برگزاری آیین شام غریبان شهدای کشورهای عربی در دوکوهه

مراسم شام غریبان شهدای انقلاب های کشورهای عربی شب گذشته با حضور دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، خانواده های معظم شهدا و زائران پادگان دوکوهه اندیمشک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم معنوی با سخنرانی آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبری همراه بود.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری، با محکوم کردن این کشتار ناجوانمردانه، پیامی در حمایت مردم ایران از انقلاب در کشورهای پیش گفته را به زبان عربی قرائت کرد.

مراسم شام غریبان شهدای بحرین، لیبی، مصر و اردن و اعلام انزجار و محکومیت این جنایات و همچنین اعلام پیام همبستگی و حمایت از بیداری شیعیان جهان در فرو نشاندن حکومت های استبدادی این کشورها به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با مشارکت و همکاری سپاه محمدرسول الله (ص) برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور خیل عظیم جوانان و نوجوانان دانش آموزان همراه بود بیانیه ای در حمایت از شیعیان این کشورها و اعلام همبستگی جوانان ایرانی با جوانان انقلابی این کشورها به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از زبان سه دانش آموز قرائت شد./9451/د102/ص

ارسال نظرات